news-background
news-background

«مت له‌بلانک»: حادثه‌ای که در حین مستی برای من پیش آمد باعث شد نقش «جویی‌» را به دست بیاورم

«مت له‌بلانک» در ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» (Friends: Reunion Special) فاش می‌کند حادثه‌ای که در حین مستی برای او پیش آمده باعث شده که نقش «جویی» را به دست آورد.

این بازیگر به یاد می‌آورد که در سال ۱۹۹۴ خود را برای تست بازیگری نقش «جویی تریبیانی» آماده می‌کرده است. هرچند «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» به له‌بلانک علاقه نشان داده بودند، اما حادثه‌ای که یک شب پیش از تست نهایی برای له‌بلانک پیش آمده سبب شد که این انتخاب قطعی شود.

له‌بلانک توضیح می‌دهد که یکی از دوستانش یک شب پیش از تست نهایی به او گفته است: «سریال در مورد چند دوست است؟ پس بهتر است بیرون برویم و مشروب بنوشیم.» له‌بلانک موافقت می‌کند و نیمه‌های آن شب بیدار می‌شود و می‌خواهد از سرویس بهداشتی استفاده کند: «بیش از حد زود بیدار شدم – باورم نمی‌شود که این را برای شما تعریف می‌کنم – بی‌هوش شدم، همان‌گونه که همه می‌شوند، و با صورت به سمت توالت سقوط کردم. بینی‌ام به ته صندلی توالت برخورد کردم و تکه‌ای گوشت از بینی‌ام کنده شد. به آینه نگاه کردم و دیدم که خون‌ریزی می‌کند.»

چند ساعت بعد با آن «زخم بزرگ» در محل برگزاری تست بازیگری حاضر می‌شود و کافمن از او می‌پرسد: «برای صورتت چه اتفاقی افتاده؟» له‌بلانک می‌گوید: «حقیقت را برایش تعریف کردم و نقش را به دست آوردم.»

در بخشی از ویژه برنامه «جنیفر انیستون» و «دیوید شویمر» اعتراف می‌کنند که خارج از نقش‌هایشان در سریال به یکدیگر علاقه شدیدی پیدا کرده بودند. «لیدی گاگا» نیز به همراه «لیسا کودرو» ترامه «گربه بدبو» (Smelly Cat) را همخوانی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵

واقعا دمِ سنگش گرم، قشنگ پیداست سنگ پخته ای بوده:دی

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۲

با تشکر از سنگ دستشویی :دی

نمایش اسپویل