news-background
news-background

«آرون تیلور جانسون» نقش اول فیلم ابرقهرمانی Kraven the Hunter سونی را بازی می‌کند

سونی پیکچرز «آرون تیلور-جانسون» را برای بازی در نقش اول فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) انتخاب کرد. تابستان سال گذشته گزارش شده بود که «جی.سی. شاندرو» توسط سونی برای کارگردانی «کریوین شکارچی» انتخاب شده است. «آرت مارکم» و «مت هالووی» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

شخصیت «کریوین» که در سال ۱۹۶۴ معرفی شد یک ضد-قهرمان در دنیای «مرد عنکبوتی» است و در کتاب‌های کامیک به دنبال کشتن اوست. با این حال، در نسخه‌ سینمایی داستان متفاوت خواهد بود و استودیو قرار است فیلمی تلخ با درجه‌ سنی بزرگسال بسازد. معروف‌ترین داستان این شخصیت «آخرین شکار کریون» (Kraven’s Last Hunt) نام دارد و مواجهه‌ نهایی میان «مرد عنکبوتی» و این شخصیت شرور را روایت می‌کند که به پیروزی «کریون» می‌انجامد. او پس از این پیروزی هویت «مرد عنکبوتی» را در اختیار می‌گیرد و خود با مجرمین مبارزه می‌کند. «کریون» پس از بازگشت «مرد عنکبوتی» طی فرایندی پرفراز و نشیب، از شکار دست می‌کشد و به خانه می‌رود و خودش را می‌کشد. این ماجرای تلخ یکی از بهترین داستان‌هایی است که در تاریخ مارول روایت شده.

«ایلومینردی» زمستان سال گذشته فاش کرد که استودیوی سونی پیکچرز نقش شخصیت «کریون شکارچی» را در فیلم اسپین-آف «مرد عنکبوتی» به «کیانو ریوز» پیشنهاد کرده است.

تیلور-جانسون سابقه بازی در دو فیلم ابرقهرمانی دیگر «کیک-اس» (Kick-Ass) برای لاینزگیت و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultran) را دارد. او اخیراً‌ در «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» ظاهر شده و به‌تازگی بازی در اکشن «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) به کارگردانی «دیوید لیچ» و بازی «برد پیت» را به پایان رسانده است. او در «دنیای شخصیت‌های مارول سونی» (Sony Universe of Marvel Characters) به «تام هاردی» در نقش «ادی براک/ونوم» و «جرد لتو» در نقش «موربیوس خون‌آشام زنده» می‌پیوندد.

سونی اعلام کرده است که فیلم «کریون شکارچی» را ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید