news-background
news-background

بازیگر نقش «ونزدی آدامز» در سریال Wednesday «تیم برتون» معرفی شد

برتون تمامی هشت اپیزود این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

 

«جنا اورتگا» برای بازی در نقش «ونزدی» در سریال لایو-اکشن «ونزدی» (Wednesday) بر اساس شخصیت «ونزدی آدامز» از داستان «خانواده آدامز» (Addams Family) انتخاب شد. «تیم برتون» تمامی هشت اپیزود این سریال نوجوانانه را کارگردانی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهد بود. این سریال محصول استودیوی ام‌جی‌ام است.

این سریال نوجوانانه به نویسندگی «ال گاف» و «مایلز میلار» پدید‌آورندگان «اسمال‌ویل» (Smallville) و کارگردانی «تیم برتون» به تولید می‌رسد و داستانی در مورد دوران تحصیل شخصیت «ونزدی آدامز» در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز بگشاید.

اورتگا ۱۸ ساله با نت‌فلیکس بیگانه نیست و سابقه بازی در فیلم خانوادگی «یس دی» (Yes Day) و فصل دوم سریال «تو» (You) را دارد. این بازیگر جوان با سریال «جین باکره» (Jane the Virgin) به شهرت رسید و در سال ۲۰۲۰ فیلم ترسناک «پرستار کودک: ملکه قاتل» (The Babysitter: Killer Queen) را بازی کرد.

درام مستقل و نوجوانانه «پیامد» (The Fallout) تازه‌ترین فیلم اورتگا است که امسال در جشنواره فیلم تگزاس (SXSW) اکران شد و جایزه بزرگ هیأت داوران و جایزه مخاطبین را در بخش بهترین فیلم داستانی بلند کسب کرد.

داستان «خانواده آدامز» در سال ۱۹۳۸ توسط «چارلز آدامز» کارتونیست آمریکایی خلق شد و تاکنون چند اقتباس سینمایی از آن صورت گرفته است: یک فیلم با بازی «انجلیکا هیوستن» و «رائول جولیا» و «کریستفر لوید» و اخیراً یک فیلم انیمیشن پرفروش که دنباله‌ی آن نیز در سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید