news-background
news-background

تریلر The Ice Road با بازی لیام نیسون و لارنس فیشبورن

«لیام نیسون» در طول یک یا دو دهه اخیر نقش شخصیت‌هایی را بازی کرده که دچار چالش‌های سختی شدهاند. یک دختر گمشده، بقا پس از سقوط هواپیما، جنگ با بیگانگان، و بسیار موقعیت‌های دشوار دیگر. او حالا در فیلم جدیدش «جاده یخی» (The Ice Road) با دشمنی روبرو شده که شاید هرگز برای موفق به شکست کاملش نشود: زمان.

داستان فیلم «جاده یخی» در مورد یک راننده با بازی نیسون است که پس از سقوط معدن الماس در منطقه‌ی دورافتاده‌ای از کانادا، با عبور از اقیانوسی منجمد مأموریتی برای نجات بازماندگان آغاز می‌کند. «جاناتان هنسلی» نویسنده‌ «آرماگدون» (Armageddon) و «جان سخت ۳» (Die Hard With A Vengeance) این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است. «کد اینترتینمنت» استودیوی تولید‌کننده و سرمایه‌گذار پروژه بوده است.

لیسون در حین پاندمی فیلم‌های «سارق درستکار» (Honest Thief) و «تیرانداز» (The Marksman) را روی پرده داشته است. او در حال بازی در فیلم «بلک‌لایت» (Blacklight) به کارگردانی «مارک ویلیامز» و بازی «گای پیرس» است.

نت‌فلیکس در ماه مارس گذشته امتیاز پخش فیلم «جاده یخی» را در «بازار فیلم اروپا» خریداری کرد. «جاده یخی» ۲۵ ژوئن از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید