news-background
news-background

اولین تصاویر از «مت اسمیت» با گریم «دیمون تارگرین» در سریال House of the Dragon

اسمیت و همبازی‌اش «اما دارسی» با موهای بلوند در محل فیلمبرداری «خاندان اژدها» دیده شده‌اند.

اولین تصاویر از «مت اسمیت» و «اما دارسی» در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که پیش‌درآمدی است برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thornes) در شبکه‌های اجتماعی درز کرد.

اسمیت و دارسی سه‌شنبه ۲۷ آوریل با موهای بلوند در ساحل هالی‌ول کورن‌وال دیده شده‌اند. ستاره «دکتر هو» (Doctor Who) لباسی یک دست سیاه به تن دارد و در حال بازی در نقش «شاهزاده دیمون تارگرین» است. این ظاهر او یادآور شخصیت «ویسریس تارگرین» برادر «دنریس تارگرین» از فصل اول سریال «بازی تاج‌وتخت» است.

«اما دارسی» که در این پیش‌درآمد نقش «شاهدخت رینایرا تارگرین» همسر دیمون را بازی می‌کند، با لباسی سرخ رنگ شبیه به «دنریس تارگرین» با بازی «امیلیا کلارک» دیده می‌شود. لباس‌های سرخ و سیاه این دو بازتاب‌دهنده رنگ‌های خاندان تارگرین است. شبکه اچ‌بی‌او این هفته با انتشار تصاویری از جلسات فیلمنامه‌خوانی و تمرین بازیگران، تولید سریال را به تأیید رسانده بود.

سریال «خاندان اژدها» از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد «خاندان تارگرین» روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» می‌برد. فصل اول «خاندان اژدها» در قالب ۱۰ اپیزود خواهد شد و در استودیوهای لیوزدن واتفورد در نزدیکی لندن فیلمبرداری خواهد شد.

سریال دارای پنج شخصیت اصلی «شاه ویسریس تارگرین» با بازی «پدی کانسیداین»، «آلیسنت های‌تاور» که «زیبا‌روترین زن هفت اقلیم» توصیف شده با بازی «الیویا کوک»، «شاهدخت رینایرا تارگارین» با بازی «اما دارسی»، «شاهدخت دیمن تارگرین» با بازی «مت اسمیت» و «لرد کورلیس والرین» یا «مار دریا» که دستیار «شهبانو رینایرا تارگرین» در حین «رقص اژدها» خواهد بود. «رایس ایوانز» بازیگر ولزی نیز در نقش پادشاه «اوتو های‌تاور» پدر «آلیسنت های‌تاور» بازی می‌کند. دو هفته قبل گزارش شد که «فابین فرانکل» به بازیگران فصل او پیوسته است. او نقش «سر کریستون کول» را بازی خواهد کرد که فرزند «لرد بلک‌هیون» است و هیچ ادعایی در مورد هیچ سرزمینی ندارد، و تنها دارایی‌اش شرافت و مهارت در شمشیرزنی است.

شبکه کابلی اچ‌بی‌او پخش سریال «خاندان اژدها» در سال ۲۰۲۲ را تأیید کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید