news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

برادران وارنر و شبکه اچ‌بی‌او مکس از اولین تریلر رسمی فیلم «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) رونمایی کردند. در این دنباله بار دیگر اد و لورین وارن با بازی «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» با رویدادهای فراطبیعی مواجه خواهند شد اما این پرونده ممکن است خطرناک‌ترین موردی باشد که تاکنون به آن برخورده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: ««احضار: شیطان وادارم کرد» بازگوکننده داستان رعب‌آوری در مورد قتل، وحشت و نیروهای شیطانی ناشناخته است که حتی پژوهشگران باتجربه فعالیت‌های فراطبیعی اد و لورین وارن را هم شگفت‌زده می‌کند. این داستان که یکی از هیجان‌انگیزترین پرونده‌های آنان است، با مبارزه‌ای برای روح یک پسر جوان آغاز می‌شود‌، سپس ‌آن‌ها را به جایی می‌برد که هرگز ندیده‌اند و برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده یک متهم به قتل برای دفاع از خود ادعا می‌کند که نیروهای شیطانی او را وادار به ارتکاب جرم کرده‌اند.»

همچون دو قسمت قبل، این دنباله نیز بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و پرونده‌ی «آرن شاین جانسون» را بررسی می‌کند که به قتل صاحبخانه‌اش «آلن بونو» متهم بود. جانسون در دادگاه برای دفاع از خود ادعا کرد که نیروهای شیطانی او را به ارتکاب قتل وادار کرده‌اند.

«مایکل چاوز» که اخیراً فیلم «نفرین لایورونا» (The Curse of La Llorona) را ساخته این فیلم را کارگردانی کرده است. «جیمز وان» کارگردان قسمت اول طرح داستانی فیلم را مطرح کرده و یکی از تهیه‌کنندگان آن است. «سارا کاترین هوک»، «جولین هیلارد» از جمله دیگر بازیگران «شیطان وادارم کرد» خواهند بود.

چاوز می‌گوید فیلمش به «هفت» (Se7en) «دیوید فینچر» شباهت دارد اما در دنیای «احضار» روی می‌دهد: «یکی از چیزهایی که من «جیمز وان» [خالق چندگانه] در حین تولید «نفرین لا یورونا» (The Curse of La Llorona) در موردش هم‌نظر بودیم، فیلم‌های محبوب مشترک از جمله «هفت» بود. هر دوی ما آن فیلم را دوست داریم و به همین علت وقتی که او با این فیلمنامه به سراغ من آمد، اساساً گفت: «فیلم «هفت» است، اما در دنیای «احضار».» و می‌دانست که من را با این حرف مدهوش می‌کند.»

برادران وارنر «احضار: شیطان وادارم کرد» را ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۱

منم همین طور

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۰۷

من فقط از قسمت اولش خوشم اومد

نمایش اسپویل