news-background
news-background

«الیویا کلمن» در سریال Secret Invasion مارول به «ساموئل جکسون» می‌پیوندد

«الیویا کلمن» بریتانیایی و برنده اسکار وارد «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد.

 

«الیویا کلمن» که امسال برای بازی در درام بریتانیایی «پدر» (The Father) نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شده، در حال مذاکره با مارول است تا به سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) ملحق شود.

این سریال وقایع فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) را پی می‌گیرد و بر روی شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» و بیگانگان فضایی تغییر‌شکل‌دهنده موسوم به اسکرال‌ها تمرکز می‌کند. «بن مندلسون» برای تکرار نقشی که در «کاپیتان مارول» ایفا کرده بود بازخواهد گشت.

از داستان سریال جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود تهاجم اسکرال‌ها به زمین دقیق‌تر بررسی شود. نقش کلمن در سریال نیز فاش نشده و مارول در مورد انجام مذاکرات توضیحی ارائه نکرده است. دیگر بازیگر سریال «کینگزلی بن ادیر» بازیگر فیلم «یک شب در میامی» (One Night in Miami) در نقش یک شخصیت شرور خواهد بود.

نویسندگی «تهاجم سری» به «کایل برداستریت» سپرده شده که سابقه‌ی کار بر روی سریال «آقای ربات» (Mr Robot) را دارد، اما کارگردانان پروژه هنوز معرفی نشده‌اند. انتظار می‌رود این سریال از پاییز آینده در اروپا و بریتانیا فیلمبرداری شود.

کلمن برای بازی در فیلم «سوگلی» (The Favourite) «یورگوس لانتیموس» مقابل «ریچل وایس» و «اما استون» برنده‌ی اسکار شد. او اخیراً در سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس نقش «ملکه الیزابت دوم» را بازی کرده و برای سونی در انیمیشن «میچل‌ها و ماشین‌ها» (The Mitchells vs the Machines) صداپیشگی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید