news-background
news-background

کناره‌گیری خشمگینانه «دامینیک پرسل» از سریال Legends Of Tomorrow

«دامینیک پرسل» بازیگر سریال «افسانه‌های فردا» (DC's Legends Of Tomorrow) از بازی در نقش «میک روری» یا «هیت‌ویو» کناره‌گیری کرد اما پس از جدایی پل‌های پشت سرش را هم خراب کرد.

پرسل در اولین پیامش پس از جدایی در اینستاگرام می‌نویسد: «استودیو هیچ اهمیتی نمی‌دهد. استعداد و اخلاق کاری بازیگران باید این اعتماد به نفس را به آن‌ها بدهد که مقامات را زیر سؤال ببرند... همگی شما را دوست دارم. فراموش نکرده‌ام که چقدر خوش‌شانس بوده‌ام.» او در پایان از بازیگران درخواست می‌کند که پیام‌های خصوصی برایش ارسال کنند تا منظورش را دقیق‌تر بیان کند.

پرسل که به نظر پس از گذشت مدتی آرام‌تر شده، پست اولش را حذف می‌کند و جملات دیگری به انتهای متنش اضافه می‌کند:‌ «از تمامی عوامل و بازیگران و تمامی کسانی که در این سال‌ها با آن‌‌ها آشنا شدم قدردانی می‌کنم. از همگی متشکرم. دام.»

سریال «افسانه‌های فردا» که از ۲ می وارد فصل ششم خواهد شد در ماه فوریه سفارش ساخت فصل هفتم را دریافت کرد. پرسل در آن زمان اعلام کرده بود که در پایان فصل هفتم و پس از اتمام قراردادش از سریال جدا خواهد شد.

نمایندگان برادران وارنر و شبکه‌ی CW به اظهارات پرسل واکنشی نشان نداده‌اند. با این حال منابع نزدیک به سریال می‌گویند استودیوی وارنر هنوز در مورد فصل بعدی با بازیگران وارد مذاکره نشده است. «افسانه‌های فردا» یکی از ۱۲ سریال شبکه‌ی CW بود که در ماه فوریه به شکلی زودهنگام سفارش ساخت فصل جدید دریافت کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید