news-background
news-background

«پارک چان-ووک» کارگردان Oldboy سریال The Sympathizer را می‌سازد

رمان برنده‌ی پولیتز «ویت تان نوین» به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهد شد.

 

«ویت تان نوین» رمان‌نویس آمریکایی-ویتنامی این هفته در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از رمان «همدرد» (The Sympathizer) او با همکاری استودیوی A24 و «پارک چان-ووک» به سریال تبدیل خواهد شد. هرچند استودیو به صورت رسمی تولید این سریال را تأیید نکرده اما پست نوین در شبکه‌های اجتماعی را به اشتراک گذاشته است. این پروژه «پارک چان-ووک» را پس از مینی‌سریال «دخترک درامر» (The Little Drummer Girl) که در سال ۲۰۱۸ پخش شد به تلویزیون بازمی‌گرداند. در آن سریال «فلورنس پیو»، «الکساندر اسکارزگارد» و «مایکل شنان» نقش‌آفرینی کرده بودند.

نوین در توییتر می‌نویسد: «خوشحالم که سرانجام اعلام کنم استودیوی A24 تولید «همدرد» را برای تلویزیون در دستور کار قرار داده، و «پارک چان-ووک» که فیلم‌هایی چون «پیش‌خدمت» (The Handmaiden) را ساخته انتخاب کرده. فیلم «اولدبوی» (Oldboy) او تأثیر زیادی در نوشتن رمان «همدرد» داشت و من برای کارگردانی اقتباس تلویزیونی فردی بهتر از او سراغ ندارم.» نوین اضافه می‌کند: «امیدوارم کاری که پارک چان-ووک با اختاپوس در «اولدبوی» کرد را در «همدرد» با خساک تکرار کند...»

رمان «همدرد» که ترکیبی از داستان‌های تاریخی و جاسوسی است در مورد یک مأمور مخفی اهل ویتنام شمالی است که در ارتش ویتنام جنوبی نفوذ می‌کند. وقتی این مأمور به ایالات متحده تبعید می‌شود، در جامعه‌ی ویتنام جنوبی باقی می‌ماند و در تولید فیلمی در مورد جنگ ویتنام به عنوان مشاور همکاری می‌کند. این مأمور در نهایت به ویتنام بازمی‌گردد تا در مقابل کمونیست‌ها بجنگد.

اکتبر سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود که «پارک چان-ووک» یک پروژه‌ی معمایی و رمانتیک به نام «تصمیم جدایی» (Decision to Leave) با همکاری «پارک های-ایل» بازیگر فیلم «میزبان» (The Host) «بونگ جون هو» و «خاطرات قتل» (Memories of Murder) و «تانگ وی» بازیگر فیلم «کلاه‌سیاه» (Blackhat) «مایکل مان» می‌سازد. این فیلم در مورد کارآگاهی است که عاشق بیوه‌ای مظنون به قتل شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید