news-background
news-background

تریلر فیلم Mainstream با بازی «اندرو گارفیلد» در نقش یک اینفلوئنسر

«اندرو گارفیلد» در نقش «مرد عنکبوتی» بازی کرده و برای «مل گیبسون» در «سه‌تیغ هکسا» (Hacksaw Ridge) پا به میدان نبرد گذاشته، اما نقش او در فیلم «جریان اصلی» (Mainstream) به کارگردانی «جیا کاپولا» با این نمایش‌ها بسیار متفاوت است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گارفیلد در این فیلم نقش اوباشی کاریزماتیک به نام «لینک» را بازی می‌کند که جز پرسه در خیابان‌های هالیوود و ضبط ویدیوهای جنجالی هدفی در زندگی ندارد. تا اینکه «فرانکی» با بازی «مایا هاک» وارد زندگی او می‌شود.

هاک اولین نقش بزرگ سینمایی خود را با «جریان اصلی» تجربه می‌کند. شخصیت او در فیلم یک بارتندر کلوب کمدی است که در سوگ مرگ پدرش نشسته و در دنیای شبکه‌های اجتماعی که خودشیفتگی بر آن حکمرانی می‌کند سرگردان است. آپلود ویدیوی یک جار و جنجال خیابانی «لینک» موجب معروف شدن او و «فرانکی» شده اما شهرت نوپدیدشان چشم شخصیت‌های شروری را می‌گیرد که مقاصد شومی در سر دارند. در همین حین «لینک» و «فرانکی» رابطه‌ی عاشقانه‌ای آغاز می‌کنند و وضعیت‌شان را پیچیده‌تر از پیش می‌گردانند.

«جریان اصلی» سپتامبر سال گذشته در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شد، جایی که منتقدین نقدهای تند و تیزی برایش ننوشتند. اما داستان تأمل‌برانگیز کاپولا و اقتباس او از داستان کوتاه «جیمز فرانکو»، بدون تردید بحث‌برانگیز خواهد بود. بعضی از منتقدین هشدار دادند که شخصیت گارفیلد در این فیلم ممکن است «نفرت‌انگیز‌ترین شخصیت تاریخ سینما» باشد.

به اعتقاد «جیا کاپولا» نوه‌ی «فرانسیس فورد کاپولا»، این فیلم از زاویه‌ی دید زنان روایت شده. او سال گذشته در مصاحبه با «ورایتی» گفت: «[یکی از دوستانم] در مورد این حرف زد که چگونه این اینفلوئنسرها بیش از بعضی از سلبریتی‌هایی که ما می‌شناسیم دنبال‌کننده دارند، و به این دنیای جدید و ارتباطش به فرهنگ و جایگاه هنر در آن و خطراتش علاقه‌مند شدم.»

آی‌اف‌سی فیلم «جریان اصلی» را ۷ می در پلتفرم‌های دیجیتال و همزمان به صورت محدود در سالن‌های سینما پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید