news-background
news-background

اولین تریلر Space Jam: A New Legacy با بازی لبران جیمز منتشر شد

نزدیک به ۲۵ سال پس از اکران «اسپیس جم» (Space Jam) در سالن‌های سینما، دنباله‌ی این فیلم محبوب آماده‌ی انتشار شده. «لبران جیمز» بسکتبالیست شناخته‌شده در این دنباله تحت عنوان «اسپیس جم: میراث جدید» (Space Jam: A New Legacy) هم در مقام بازیگر ظاهر شده و هم یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

برادران وارنر هفته‌ی گذشته وعده داده بود که این تریلر شنبه این هفته منتشر خواهد شد. در «اسپیس جم» جدید، جیمز در نقشی ظاهر شده که اولین بار «مایکل جوردن» بازی کرد. تغییر دیگر دنباله اضافه شدن یک شخصیت شرور است. «دان چیدل» بازیگر نقش «ماشین جنگی» در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) ضد-قهرمان قصه‌ی دنباله است و نقش شخصیتی به نام «ال جی ریتم» را بازی می‌کند.

چیدل در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «بر اساس ایده‌ای که برای من مطرح شد، آنچه که می‌خواستند من با شخصیتم انجام دهد، آنچه که قرار بود برای لبران اتفاق افتد، فضای فیلم و فرصت روایت دیگری از یک فیلم کلاسیک کوچک با بهترین بازیکن دنیا که لبران باشد، فکر کردم که «ایده‌ی جذابی است.» بازی در نقش این شخصیت خلاقانه که نمی‌دانم چقدر می‌توانم در موردش حرف بزنم، یا اینکه شما چه چیزهایی در موردش می‌دانید. اما فکر کردم که یک داستان خانوادگی جالب است به همراه لبران و بازی در مقابل او جذاب.»

«اسپیس جم ۲» از حاشیه در امان نبود و ماه گذشته گزارش شد که شخصیت کارتونی «پپه لو پیو» که در قسمت اول فیلم «اسپیس جم» برادران وارنر ظاهر شده بود، از دنباله‌ی «اسپیس جم: میراث جدید» حذف خواهد شد. «چارلز ام. بلو» ستون‌نویس «نیویورک تایمز» با انتشار مقاله‌ای ادعا کرد که این شخصیت کارتونی «فرهنگ تجاوز را تشدید» کرده و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد. به دنبال این جنجال، منابع نزدیک به برادران وارنر می‌گویند یک صحنه‌ی لایو-اکشن/انیمیشن میان «گریسی سانتو» و این شخصیت تابستان ۲۰۱۹ تولید شده اما در مرحله‌ی تدوین حذف خواهد شد.

علاوه بر جیمز و چیدل، «سونکوا مارتین گرین» و «دام جیمز» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. شایعه‌‌ی بازی ستارگان ان‌بی‌ای و دابلیو‌ان‌بی‌ای از جمله «دیمین لیلارد»، «کلی تامپسون» و «آنتونی دیویس» نیز شنیده شده است.

«اسپیس جم: میراث جدید» به کارگردانی «مالکم دی. لی» و فیلمنامه‌ی «جول تیلور»، «تونی رتنمایر»، «کینان کوگلر» و «ترنس نانس» ۱۶ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران و همزمان از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید