news-background
news-background

تریلر دوم The Suicide Squad‌ منتشر شد؛ «جیمز گان» از علت تفاوت‌ دو تریلر می‌گوید

اولین تریلر رسمی ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» هفته‌ی گذشته رونمایی شد و دی‌سی و برادران وارنر همزمان چندین پوستر برای شخصیت‌های پرشمار فیلم منتشر کردند. اما گان پنجشنبه این هفته در صفحه‌ی توییترش از دومین تریلر فیلم که قرار است پیش از اکران فیلم «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) در سالن‌های سینمای آمریکا پخش شود رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این دو تریلر تفاوت‌های فاحشی با یکدیگر دارند. «جیمز گان» نویسنده و کارگردان فیلم در توییتر توضیح داده است انتشار تریلرهای یکسان برای فیلم‌ها همیشه او را آزرده و به همین علت می‌خواسته مخاطبین از تریلر جدید تجربه‌ی تازه‌ای داشته باشند.

گان می‌نویسد:‌ «مصمم بودم که دو تریلر فیلم دقیقاً یکسان نباشند. وقتی این کار را می‌کنند آزرده می‌شوم. اگر قرار است از هواداران بخواهیم تریلر دوم را ببینند، پس بیایید دلیلی برای این کار به آن‌ها ارائه دهیم، و بر روی جنبه‌های دیگر فیلم تمرکز کنیم.»

در ریبوت «جوخه‌ی انتحار» طبق اعلام قبلی در رویداد «دی‌سی فن‌دم»، «جوئل کینامان» در نقش «ریک فلگ»، «پیتر کاپالدی» در نقش «کلیفورد دی‌وو/تینکر»، «فلولا بورگ» در نقش «جاولین»، «شان گان» در نقش «جان مونرو»، «پیت دیویدسن» در نقش «ریچارد هرتس/بلک‌گارد»، «سیلوستر استالونه» در نقش «کینگ شارک»، «جی کورتنی» در نقش «دیگر هارکنس»، «میلینگ ان‌جی» در نقش «مانگال»، «نیتان فیلین» در نقش «فلوید بلکین»، «ادریس البا» در نقش «رابرت دوبوا/بلاداسپورت»، «جان سینا» در نقش «کریستفر اسمیت/پیس‌میکر»، «دیوید دستمال‌چیان» در نقش «ابنر کریل»، «مایکل کروکر» در نقش «برایان دورلین»، «دنیلا ملکور» در نقش «رتکچر» و «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» بازی می‌کنند. «وایولا دیویس» نیز در نقش رهبر گروه به «جوخه‌ی انتحار» بازمی‌گردد، اما «جرد لتو» در این فیلم جایی نخواهد داشت.

ریبوت «جوخه‌ی انتحار» که با رده‌بندی سنی بزرگسال ساخته شده و فیلمبرداری آن مارس گذشته پیش از پاندمی به پایان رسید، قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید