news-background
news-background

اولین تریلر و پوستر ریبوت The Suicide Squad «جیمز گان» منتشر شد

فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» که ریبوت کاملی برای «جوخه انتحار» به کارگردانی «دیوید آیر» است، یکی از فیلم‌های پرخرج برادران وارنر است که تابستان امسال همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. این پروژه در رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دم» سال گذشته معرفی شد و از آن زمان تاکنون جز چند لحظه، ویدیویی رسمی از فیلم رونمایی نشده است. اما پنجشنبه این هفته گان تأیید کرد که اولین تریلر رسمی فیلمش جمعه ۲۶ مارس از راه می‌رسد. او از اولین پوستر رسمی فیلم نیز رونمایی کرد.

این فیلمساز در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» در توضیح تفاوت‌های فیلم خود و آیر می‌گوید اثری کاملاً‌ متفاوت ساخته اما برای فیلم اول نیز احترام قائل شده است: «اثر مستقلی است برای خودش. من فکر نمی‌کنم با فیلم اول تناقضی داشته باشد. شاید در جزئیات کوچکی این‌گونه باشد... نمی‌دانم...»

گان اضافه کرده بود: «ببینید، دیوید آیر در آن پروژه با مشکلاتی مواجه بود. می‌دانم که نسخه‌ی دیوید آن‌گونه که می‌خواست اکران نشد. اما فیلم بسیار بسیار خوبی ساخته، با بازیگران فوق‌العاده‌ای کار کرده و شخصیت‌هایی عمیق و جسورانه آفریده. این چیزی است که دیوید باید برایش ستایش شود...»

فیلمساز در ادامه می‌گوید فیلم را «جوخه‌ی انتحار» نامیده چون در آن هر اتفاقی ممکن است روی دهد: «آن‌ها بیهوده نمی‌جنگند و به زبان نمی‌آورند که می‌خواهند یکدیگر را بکشند، بلکه واقعاً‌ با هم می‌جنگند و یکدیگر را می‌کشند. واقعاً نمی‌توان گفت که چه کسی زنده می‌ماند و چه کسی می‌میرد. دی‌سی برای کشتن هر شخصیتی – هر شخصیتی – به من آزادی عمل داده بود.»

در ریبوت «جوخه‌ی انتحار» طبق اعلام قبلی در رویداد «دی‌سی فن‌دم»، «جوئل کینامان» در نقش «ریک فلگ»، «پیتر کاپالدی» در نقش «کلیفورد دی‌وو/تینکر»، «فلولا بورگ» در نقش «جاولین»، «شان گان» در نقش «جان مونرو»، «پیت دیویدسن» در نقش «ریچارد هرتس/بلک‌گارد»، «استیو اجی» در نقش «کینگ شارک»، «جی کورتنی» در نقش «دیگر هارکنس»، «میلینگ ان‌جی» در نقش «مانگال»، «نیتان فیلین» در نقش «فلوید بلکین»، «ادریس البا» در نقش «رابرت دوبوا/بلاداسپورت»، «جان سینا» در نقش «کریستفر اسمیت/پیس‌میکر»، «دیوید دستمال‌چیان» در نقش «ابنر کریل»، «مایکل کروکر» در نقش «برایان دورلین»، «دنیلا ملکور» در نقش «رتکچر» و «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» بازی می‌کنند. «وایولا دیویس» نیز در نقش رهبر گروه به «جوخه‌ی انتحار» بازمی‌گردد، اما «جرد لتو» در این فیلم جایی نخواهد داشت.

ریبوت «جوخه‌ی انتحار» که با رده‌بندی سنی بزرگسال ساخته شده و فیلمبرداری آن مارس گذشته پیش از پاندمی به پایان رسید، قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید