news-background
news-background

«توماس میدلدیچ» ستاره سریال Silicon Valley به آزار جنسی متهم شد؛ واکنش همبازی او: «به شما هشدار داده بودم»

 

میدلدیچ به آزار جنسی در یک کلوب شبانه متهم شده است.

 

«آلیس وترلاند» یکی از بازیگران سریال «سیلیکن ولی» (Silicon Valley) به اتهام آزار جنسی مطرح شده علیه همبازی‌اش «توماس میدلدیچ» واکنش نشان داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وترلاند یکشنبه این هفته در صفحه‌ی توییترش نوشت: «سعی کردم به همه‌ی شما در مورد میدلدیچ هشدار دهم، اما نه، [می‌گفتند:] مرد ریزنقش محبوب همه که به نظر درون یک ساعت زندگی می‌کند نمی‌تواند [چنین فردی باشد.]»

اتهام آزار جنسی علیه میدلدیچ که این روزها در کمدی «مثبت باش» (B Positive) شبکه‌ی CBS نقش‌آفرینی می‌کند و یکی از صداپیشگان سریال «مخالفان خورشیدی» (Solar Opposites) هولو است، یکشنبه این هفته در مقاله‌ای که «لس‌آنجلس تایمز» منتشر کرد مطرح شد. در این گزارش آمده است که این آزارهای جنسی در یک کلوب شبانه که در حال حاضر بسته شده اتفاق افتاده، و ۱۰ زن ادعا کرده‌اند که «آدام بریوین» و «مایکل پترسون» بنیان‌گذاران کلوب به اتهامات مطرح شده علیه افرادی چون میدلدیچ بی‌توجهی کرده‌اند.

یکی از مدعیان «هانا هاردینگ» است که می‌گوید میدلدیچ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ به او و دوستش آزار جنسی رسانده. هاردینگ پیام‌های خصوصی اینستاگرام میدلدیچ را با لس‌آنجلس تایمز به اشتراک گذاشته است. میدلدیچ به گفته‌ی هاردینگ می‌نویسد: «هانا، من نمی‌دانستم که رفتارم آن‌قدرها به نظرت عجیب می‌رسد... می‌دانم که احتمالاً مرا یک هیولا می‌دانی و می‌خواهی تحقیرم کنی... از تو انتظار ندارم که بخواهی با من دوستی کنی یا هرچه... از اینکه تو را معذب کردم شرمنده‌ام.»

میدلدیچ در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با مجله‌ی «پلی‌بوی» از سبک زندگی «سویینگر» خود با همسرش «مالی گیتس» در آن زمان گفته بود: «بعد از ازدواجمان گفتم: «مالی، معذرت می‌خواهم اما باید به روش غیرسنتی عمل کنیم. شخصاً فکر می‌کنم [شهرت] یکی از سخت‌ترین عناصرش باشد، برای اینکه آن را درک نمی‌کند و با این حال باید شاهدش باشد.»

وترلاند با نقل قول از گزارش‌های اتهام آزار جنسی علیه میدلدیچ می‌نویسد: «بهت‌آور برای من این است که او هوادار زن داشته.»

میدلدیچ یک سال قبل در مصاحبه با «ای.‌وی. کلاب» به اتهامات جنسی وارد شده علیه همبازی دیگرش «تی.جی. میلر» واکنش نشان داده و گفته بود که جنبش #MeToo به نظرش «ترسناک» است کار را برای مردان «دشوار» ساخته. چند ماه بعد وترلاند در صفحه‌ی توییترش نوشت: «امیدوارم در ذهن شما خرابش نکنم، اما تی‌جی میلر یک فرد زورگو و بداخلاق بود و تقریباً تمامی افرادی که در محل فیلمبرداری سریال بر او نفوذ داشتند (و اغلب مرد بودند)، از جمله بازیگران مرد، از او حمایت کردند و در رفتار غیرحرفه‌ای‌اش شریک بودند. همگی‌ آن‌ها می‌توانند بروند به جهنم.»

وترلاند در شش اپیزود از سریال «سیلیکن ولی» نقش برنامه‌نویسی به نام «کارلا والتون» را بازیکرد. این کمدی دسامبر ۲۰۱۹ پس از شش فصل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۵۷

آخه قیافه م نداره بگیم شاید واقعا چنین اتفاقی افتاده

نمایش اسپویل