news-background
news-background

دی‌سی و برادران وارنر فیلم Hourman را می‌سازند

برادران وارنر و دی‌سی فیلمز با همکاری «چرنین اینترتینمنت» از کامیک محبوب «اورمن» (Hourman) اقتباس می‌کنند. نگارش فیلمنامه‌ی این پروژه به «گوین جیمز» و «نیل وایدنر» سپرده شده است.

شخصیت «اورمن» که دارای سه روایت مختلف است اولین بار توسط «کن فیچ» و «برنارد بیلی» در سال ۱۹۴۰ خلق شد. در اولین روایت «اورمن» یک شیمی‌دان به نام «رکس تایلر» است که ماده‌ی جدیدی به نام «میراکلو» خلق می‌کند و صاحب ابرقدرت می‌شود، اما تنها برای یک ساعت. ریک فرزند رکس در روایتی دیگر به قهرمان و در نهایت به محبوب‌ترین «اورمن» در نزد هوادران تبدیل شده است.

در طول دهه‌های گذشته، دی‌سی ایده‌های متنوعی برای تولید فیلم «اورمن» را بررسی کرده است. آن‌ها در سال ۲۰۱۳ توسعه‌ی یک سریال برای شبکه‌ی CW را آغاز کردند اما این پروژه هیچ‌گاه به سرانجام نرسید. اما شخصیت تایلر در سریال «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) همین شبکه دیده شده و رهبر گروه است. دی‌سی و برادران وارنر در سال‌های اخیر کوشیده‌اند فیلم‌هایی مانند «اورمن» به تولید برسانند که محبوبیت‌شان کمتر از «بتمن» یا «سوپرمن» است.

چرنین اینترتینمنت سابقه‌ی ریبوت سه‌گانه‌ی «سیاره‌ی میمون‌ها» (Planet of the Apes) را دارند. این مجموعه نه تنها بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت، بلکه جلوه‌های ویژه و موشن-کپچر تحسین‌برانگیزی داشت. اواسط ماه مارس ۲۰۲۱ «ای‌تی‌اندتی» کمپانی مادر برادران وارنر و وارنرمیدیا تأیید کرد که فیلم شخصیت‌های «بت‌گرل» (Batgirl) و «زاتانا» (Zatanna) در حال توسعه و در اولویت استودیو قرار دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید