news-background
news-background

اولین تریلر The Irregulars: نجات لندن بدون «شرلوک هلمز»

لندن ویکتوریایی بدون «شرلوک هلمز» در اولین تریلر سریال فراطبیعی «غیرعادی‌ها» (The Irregulars) نت‌فلیکس به تصویر کشیده شده است. هلمز و دستیارش «دکتر جان واتسون» در این سریال گروهی از نوجوانان خیابانی را گرد هم جمع کرده‌اند تا به کمک آن‌ها کشف کنند هیولا و انسان‌های شرور چگونه به لندن آن زمان وارد شده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نسخه‌ی تلویزیونی گروه «غیرعادی‌ها» به رهبری «بی» با بازی «تادی گراهام» از «جسی» با بازی «دارسی شا»، و دوستانشان «بیلی» با بازی «جوجو ماکاری»، «اسپایک» با بازی «مک‌کل دیوید»، و «لئوپارد» تازه‌وارد با بازی «هریسون استرفیلد» تشکیل شده است.

«تام بیدول» خالق سریال پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود مهم‌ترین تغییر در داستان «سر آرتور کنان دویل» اضافه کردن عناصر فراطبیعی است: «عنصر فراطبیعی نوعی وحشت ویکتوریایی ایجاد می‌کند که بسیار متفاوت‌تر است نسبت به آنچه از رمان‌های شرلوک هلمز سراغ داریم. چرا که گاهی وقتی رمان‌های شرلوک هلمز را می‌خوانم، آرزو می‌کنم که آن [عناصر به نظر ماورائی] واقعی بودند. [می‌خندد] در سریال ما، معماها می‌توانند حل شوند، اما نمی‌توان با تفکر نسبی توضیح‌شان داد – هیولا و غول و وحشت به شهر لندن هجوم آورده.»

بیدول اضافه می‌کند: «نمی‌خواستم فقط شرلوک را بردارم و نابودش کنم تا ببینم چه می‌شود. عاشق رمان‌های شرلوک هلمز هستم اما می‌دانستم که می‌خواهم اثری بسیار متفاوت بسازم که نوع متفاوتی از مهر آرتور کنان دویل پای آن باشد.»

سریال «غیرعادی‌ها» ۲۶ مارس (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید