news-background
news-background

مصاحبه «اپرا وینفری» با «هری و مگان» ۱۷ میلیون بیننده داشت

مصاحبه‌ی جنجالی «اپرا وینفری» با «مگان مارکل» و «پرنس هری» که یکشنبه شب این هفته از CBS روی ایر رفت ۱۷.۱ میلیون بیننده داشت. این مصاحبه تحت عنوان «اپرا با مگان و هری» (Oprah with Meghan and Harry: A CBS Primetime Special) نرخ بیننده ۲.۶ را درمیان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت کرده است.

این در حالی است که مراسم گلدن گلوب هفته‌ی گذشته و یا مراسم اهدای جوایز امی در ماه سپتامبر به ترتیب ۶.۴ و ۶.۹ میلیون بیننده داشتند و نرخ بیننده ۱.۳ و ۱.۵ را به ثبت رساندند. قسمت اول سریال پربیننده‌ی «ایکوالایزر» (The Equalizer) با بازی «کویین لاطیفا» که پس از مسابقه سوپر بول امسال پخش شد نیز ۲۰.۴ میلیون بیننده را جذب کرده بود.

آمار بینندگان مصاحبه‌ی یکشنبه شب این هفته با گفتگوی «دایان سایر» با «بروس جنر» در مورد تغییر جنسیت‌اش برابر است. در برآوردهای اولیه‌ی آن سال، مصاحبه‌ی جنر ۱۶.۹ میلیون بیننده داشت، به این معنا که مصاحبه‌ی اپرا با هری و مگان به زودی و به راحتی از این رکورد گذر خواهد کرد.

با این حال، مصاحبه‌ی اپرا با ستاره‌ی سابق سریال «سوتس» (Suits) قابل مقایسه با میزان بینندگان گفتگوی اپرا با «مایکل جکسون» در سال ۱۹۹۳ برای شبکه‌ی ABC نبود. در آن سال ۶۲ میلیون بیننده گفتگوی اپرا و جکسون را به نظاره نشستند. مصاحبه‌ی باراک و میشل اوباما با شبکه‌ی CBS در سال ۲۰۰۸ و پس از پیروزی در انتخابات آن زمان نیز ۲۵.۱ میلیون بیننده داشت.

مصاحبه‌ی «اندرسون کوپر» با «استورمی دنیلز» پورن استار پرحاشیه در سال ۲۰۱۸ برای برنامه‌ی «۶۰ دقیقه» (60 Minutes) نیز رکورد ۲۱.۳ میلیون بیننده را رقم زده بود. جلسه‌ی پرسش و پاسخ کوپر با دنیلز در مورد رابطه‌ی او با «دونالد ترامپ» ۱.۵ میلیون کمتر از افشاگری «پرنسس دایانا» در مصاحبه با «مارتین بشیر» بیننده داشت. آن مصاحبه در سال ۱۹۹۵ از بی‌بی‌سی پخش شد. در این مصاحبه مادر «پرنسس هری» از زندگی خود و خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا گفت.

مصاحبه «اپرا با مگان و هری» به زودی از ۳۰نما منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید