news-background
news-background

فیلم جنجالی Silent Night, Deadly Night بازسازی خواهد شد

استودیوهای اوروو و بلک هنگر امتیاز بازسازی فیلم اسلشر و جنجالی «شب آرام، شب مرگبار» (Silent Night, Deadly Night) را در «بازار فیلم اروپا» (EFM) خریداری کردند.

«اسکات اشناید» و «دنیس وایتهد» تهیه‌کنندگان نسخه‌ی اصلی در تولید ریبوت مشارکت می‌کنند و آن را در سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌برند. «شب آرام، شب مرگبار» داستانی در مورد یک کودک روایت می‌کرد که شاهد قتل والدینش به دست مردی در لباس بابا نوئل بود. سال‌ها بعد، این کودک خود با پوشیدن همان لباس انتقامی خونین می‌گیرد. برای این فیلم چند دنباله و یک بازسازی ناموفق در سال ۲۰۱۲ تولید شده است.

«شب آرام، شب مرگبار» در دهه‌ی ۱۹۸۰ به دلیل نمایش خشونت آشکار به ویژه در پوسترها و تیزرهای تلویزیونی و تأکید قابل توجه بر قاتلی که لباس سانتا به تن داشت با انتقاد مواجه شد. بر روی پوستر فیلم این جمله درج شده بود: «در هالووین دوام آوردی، حالا سعی کن در کریسمس زنده بمانی.»

در زمان اکران فیلم چند اتحادیه کوشیدند نمایش فیلم را متوقف کنند. «راجر ایبرت» و «یوجین سیسکل» از جمله منتقدین پرشمار فیلم بودند. سیسکل در یک برنامه‌ی زنده نام عوامل تولید فیلم را خواند و «شرم بر شما» نثارشان کرد. در واکنش به این انتقادات، تمامی تبلیغات فیلم پس از شش روز اکران جمع‌آوری و خود فیلم به فاصله‌ی کوتاهی پس از آن از روی پرده پایین کشیده شد.

علی‌رغم این حواشی، فیلم فروشی بیش از «کابوس در خیابان الم» (A Nightmare On Elm Street) «وس کریون» داشت که همزمان روی پرده رفته بود. «شب آرام، شب مرگبار» پس از گذشت تنها ۱۰ روز ۲.۴ میلیون دلار (سه برابر بودجه) فروش کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید