news-background
news-background

پرسش جنجالی «اپرا» از مگان و هری: «سکوت کردید یا شما را ساکت کردند؟»؛ انتشار اولین تیزر مصاحبه

اولین تیزرهای مصاحبه «اپرا وینفری» با «مگان مارکل و «پرنس هری» منتشر شد. این مصاحبه با عنوان «اپرا با مگان و هری: ویژه‌برنامه شبکه سی‌بی‌اس» (Oprah with Meghan and Harry: A CBS Primetime Special) قرار است ۷ مارس (۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۹) از CBS و در حین برنامه‌ی «۶۰ دقیقه» (60 Minutes) روی ایر برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این تیزرها تنها بخش‌هایی از اظهارات وینفری و پرنس هری پخش شده و مجری وعده می‌دهد که افشاگری‌های پرسروصدایی صورت خواهد گرفت. مجری در بخشی از ویدیو می‌گوید: «شما حرف‌های بعضاً بهت‌آوری به زبان آورده‌اید.» و در بخشی دیگر ضمن پرداختن به مسئله‌ی جدایی هری و مارکل از خاندان سلطنتی بریتانیا، می‌پرسد آیا «سکوت کردید یا شما را ساکت کردند؟»

هری به سرنوشت مادر فقیدش «پرنسس دیانا» ارجاع می‌دهد و می‌گوید: «مهم‌ترین نگرانی من این بود که تاریخ دوباره تکرار شود. از اینکه اینجا نشسته‌ام و در حالی که همسرم در کنارم است و با شما گفتگو می‌کنم احساس رضایت و آسودگی دارم زیرا نمی‌توانم تصور کنم که [مادرم] سال‌ها قبل چگونه این روند را به تنهایی از سر گذرانده. به این علت که برای هر دوی ما بسیار دشوار بوده اما دست کم ما یکدیگر را داریم.»

بنا بر اعلام شبکه‌ی CBS، اپرا در این مصاحبه با مارکل در خصوص مسائل مختلفی از جمله ورود به خاندان سلطنتی بریتانیا، ازدواج، مادر شدن، فعالیت‌های بشردوستانه و فشار رسانه‌ها گفتگو کرده و در ادامه پرنس هری به آن‌ها ملحق شده است. آن‌ها سپس از نقل مکان به ایالات متحده و امیدها و آرزوهای‌شان برای آینده گفته‌اند. این مصاحبه یک سال پس از جدایی این زوج از خاندان سلطنتی بریتانیا صورت می‌گیرد.

مارکل و هری پس از اقامت در کالیفرنیا برای تولید پروژه‌های مختلف در صنعت سرگرمی با نت‌فلیکس و اسپاتیفای قرارداد بستند. جدایی «مگان مارکل» و هری از خانواده‌ی سلطنتی که اصطلاحاً «مگزیت» نام گرفته بنابر گزارش‌های غیررسمی به درخواست ملکه الیزابت انجام شده که رویکرد «نیمی داخل-نیمی خارج» زوج را مغایر با پروتکل‌های سلطنتی دانسته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید