news-background
news-background

تولید Paddington 3 رسماً تأیید شد

فیلم «پدینگتون ۳» (Paddington 3) در حال توسعه است. نمایندگان «استودیوکانال» به «ورایتی» می‌گویند: «می‌توانیم تأیید کنیم که استودیوکانال به سختی و به دقت بر روی قسمت سوم کار می‌کند – همان‌گونه که قسمت اول و دوم ساخته شد.»

«هیو بانویل» ستاره‌ی فیلم هفته‌ی گذشته در مصاحبه با رادیوی بی‌بی‌سی ۲ گفته بود که پروژه در حال پیشرفت است. جزئیات بیشتری در مورد «پدینگتون ۳» تا این لحظه منتشر نشده اما در گزارش‌های قبلی آمده بود که «پل کینگ» نویسنده و کارگردان دو قسمت اول برای قسمت سوم بازنخواهد گشت. کینگ در حال کار بر روی پیش‌درآمد «وانکا» (Wonka) برای شخصیت «ویلی وانکا» است که باید تا دو سال آینده اکران شود.

در دو فیلم قبلی «پدینگتون» (Paddington) که تحسین منتقدین را برانگیخت، لایو-اکشن و تصاویر تولید شده با رایانه در هم آمیخته شده بود. این دو فیلم به ترتیب ۲۸۰ و ۲۲۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند. پخش «پدینگتون ۲» (Paddington 2) در ایالات متحده با ورشکستگی کمپانی واینستین به دنبال رسوایی «هاروی واینستین» در سال ۲۰۱۷ با مشکلاتی مواجه بود. این کمپانی امتیاز پخش فیلم را به برادران وارنر واگذار کرد.

منتقدین از پیام‌های دلگرم‌کننده‌ی فیلم در مورد جوامع و بازیگران درخشانش ستایش کردند. در قسمت اول «نیکل کیدمن» نقش شخصیت شروری به نام «میلیسنت کلاید» و در قسمت دوم نقش شخصیت منفی دیگری را بازی کردند. «مایکل باند» نویسنده‌ی داستان‌های «پدینگتون» که در سال ۲۰۱۷ درگذشت، گفته بود که این قصه را از سرگذشت پناه‌جویان در سال‌های جنگ جهانی دوم که به لندن می‌آمدند الهام گرفته است.

«بن ویشا» در فیلم «پدینگتون» و سریال «ماجراهای پدینگتون» (The Adventures of Paddington) که آن هم محصول استودیوکانال است در نقش خرس «پدینگتون» صداپیشگی کرده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید