news-background
news-background

سریال Mom با فصل هشتم به پایان می‌رسد

شبکه‌ی CBS اعلام کرد که «مادر» (Mom)، طولانی‌ترین سریال کمدی در حال پخش خود را با فصل هشتم به پایان می‌رساند. اپیزود پایانی این سریال قرار است ۶ می ۲۰۲۱ روی ایر برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «مادر» به نویسندگی «چاک لوری» در سال ۲۰۱۹ سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده بود. قرارداد «الیسون جنی» نیز در پایان فصل هشتم با CBS به پایان خواهد رسید. او پس از جدایی «آنا فاریس» در تابستان گذشته، از سریال تنها ستاره‌ی این کمدی بود.

فصل هشتم «مادر» پنجشنبه‌ها آمار بینندگان قابل‌قبولی را به جا می‌گذارد و در حال حاضر چهارمین سریال کمدی پربیننده‌ی شبکه پس از «محله» (The Neighborhood)، «شلدون جوان» (Young Sheldon) و «باب ابیشولا را دوست دارد» (Bob Hearts Abishola) است. سریال‌های «محله» و «باب ابیشولا را دوست دارد» چهارشنبه این هفته سفارش فصل جدید دریافت کردند.

در سریال «مادر»، جنی و فاریس نقش مادر و دختری به نام بانی و کریستی را بازی می‌کردند که سال‌ها از یکدیگر دوری و هر دو با مشکل اعتیاد دست به گریبان بودند اما سعی داشتند اعتیاد را ترک و به زندگی و روابط عادی بازگردند. دیگر بازیگران سریال «جیمی پرسلی»، «میمی کندی»، «بث هال»، «کریستن جانستون»، و «ویلیام فیکتنر» بودند.

سریال «مادر» برای جنی دو جایزه و پنج نامزدی امی و یک گلدن گلوب را به ارمغان آورد. «مادر» اخیراً سه نامزدی از جوایز «انتخاب منتقدین» (Critics Choice Awards) را دریافت کرده است. قسمت اول این سریال سپتامبر سال ۲۰۱۳ از CBS روی ایر رفته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید