news-background
news-background

ستاره Bridgerton‌ به فیلم Dungeons & Dragons پارامونت ملحق شد

«رگی-جین پیج» ستاره‌‌ی فصل اول سریال پربیننده «بریجرتون» (Bridgerton) نت‌فلیکس به اقتباس سینمایی پارامونت از «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons) پیوست. این بازیگر یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. پیج در این پروژه به «کریس پاین»، «میشل رودریگز» و «جاستیس اسمیت» می‌پیوندد.

«جاناتان گلدستین» و «جان فرانسیس دیلی» کارگردانان فیلم بر اساس پیش‌نویس فیلمنامه‌ای که توسط «مایکل گیلیو» به نگارش درآورده خواهند بود. بازی نقش‌آفرینی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» یکی از برندهای پرفروش صنعت سرگرمی است که قدمت آن به نیم قرن می‌رسد.

از داستان فیلم جزئیاتی درز نکرده اما بازی با جستجوی گنج، کمپین‌ها و شبیه‌سازی جنگ شناخته می‌شد. به‌یادماندنی‌ترین خصوصیت بازی وجود تاس‌های چندین وجهی و نظارت یک میزبان به نام «ارباب سیاه‌چال» بود. این بازی نقش‌آفرینی در سال ۲۰۰۰ توسط نیولاین به فیلمی با بازی «جرمی آیرونز» بدل شد.

پیج ۳۱ ساله بریتانیایی-زیمبابوه‌ای با «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» اولین فیلم استودیویی بزرگ خود را تجربه می‌کند. او در سریال «بریجرتون» به نویسندگی «کریس ون دوسن» که پربیننده‌ترین سریال اریجینال تاریخ نت‌فلیکس لقب گرفته، نقش «سایمون بست» را بازی کرد و با «دفنی بریجرتون» رابطه‌ای مخفیانه داشت. پیج یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» پس از «دنیل کرگ» است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید