news-background
news-background

کارگردان Promising Young Woman از واکنش تهیه‌کنندگان مرد پس از شنیدن ایده فیلم می‌گوید

«امرالد فنل» در سال ۲۰۱۷ ایده‌ی سکانس ابتدایی فیلم «زن جوان آینده‌دار» را مطرح کرده است.

 

فیلم «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) به کارگردانی «امرالد فنل» در روزهای اخیر نامزدی «جوایز اتحادیه بازیگران» برای «کری مالیگان»، شش نامزدی «انتخاب منتقدین» و چهار نامزدی گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را تصاحب کرده. فنل که نزدیک به چهار سال قبل ایده‌ی تولید این فیلم را در اتاق‌هایی که مملو از تهیه‌کنندگان مرد بوده مطرح کرده، در گفتگو با «الیویا وایلد» برای «ورایتی» به یاد آورده که با واکنش‌هایی فراموش‌نشدنی مواجه شده است.

فنل می‌گوید: «حوالی بهار ۲۰۱۷ شروع به مطرح کردنش کردم. فقط سکانس افتتاحیه را ارائه می‌دادم. در آن زمان، اولین دور مطرح کردن ایده تنها برای مردان بود. بسیار جالب بود که واکنش‌هایی فوری دریافت می‌کردم زیرا بعضی از آن‌ها واقعاً شگفت‌آور بودند. یکی از مردان وقتی ایده را شنید که گفتم: «بعد آن زن راست می‌نشیند... خودش را به مستی زده!» مدتی نشست و به دوردست خیره ماند. بعد گفت: «بله، به چند قرار ملاقات فکر می‌کنم، ملاقات‌هایی که داشته‌ام.»»

فنل ادامه می‌دهد:‌ «واکنش صادقانه‌ای بود. بعد یک مرد دیگر گفت: «متوجه شدم. پس او یک روانی است!» بله... فیلم مناسب شما نیست دوست من.»

فرایند ارائه‌ی ایده و اکران آزمایشی «زن جوان آینده‌دار» با رویارویی شنوندگان و بینندگان با خود واقعی‌شان تعریف شد. در این فیلم، مالیگان نقش شخصیتی به نام «کسی» را بازی می‌کند که دانشجوی سابق پزشکی بوده و با مست نشان دادن خودش انتقام تجاوز جنسی به دوستش را بگیرد.

فنل پیش‌تر گفته بود که یکی از اکران‌های آزمایشی فیلم موجب جدال لفظی میان دو بیننده شده است. او توضیح می‌دهد که یکی از بینندگان فیلم به‌شدت خشمگین بوده و دیگری به او پیشنهاد می‌کرده که اگر فیلم را دوست ندارد می‌تواند آن را نبیند و یا سالن را ترک کند.

«زن جوان آینده‌دار» در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید