news-background
news-background

ریبوت Blade: مارول نویسنده سریال Watchmen را برای نگارش فیلمنامه استخدام کرد

ریبوت فیلم «بلید» (Blade) مارول سرانجام پس از شش ماه با انتخاب نویسنده گامی به سوی تولید برداشت. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که مارول «استیسی اوسی-کافور» برای نگارش فیلمنامه ریبوت «بلید» با بازی «ماهرشالا علی» انتخاب شده است. استیسی یکی از نویسندگان سریال «واچمن» (Watchmen) شبکه‌ی HBO و «شکارچیان» (Hunters) آمازون بوده است. انتخاب نویسنده‌ای با سابقه‌ی کار بر روی پروژه‌ی ابرقهرمانی تحسین‌شده‌ای چون «واچمن» می‌تواند تا حد زیادی خیال هواداران «بلید» را آسوده کند. استیسی اولین نویسنده سیاه‌پوست فیلم‌های مارول است.

«وسلی اسنایپس» بازیگر سابق نقش «بلید» یا «اریک بروکس» در سه فیلم است. جانشینی «ماهرشالا علی» با اسنایپس در این نقش تابستان سال ۲۰۱۹ در کامیک-کان سن‌ دیه‌گو به صورت رسمی اعلام شده بود. بروکس یک شخصیت نیمه-خون‌آشام است که به آشامیدن خون تمایل دارد اما در مثابل نور خورشید و نقره مقاوم است. «بلید» از سلاح‌های گران‌قیمتی که از نقره ساخته شده‌اند استفاده می‌کند.

«دیوید اس. گویر» سه قسمت قبلی فیلم را به نگارش درآورده و یکی از معدود افرادی بود که پس از تولید پر حاشیه «بلید: ترینیتی» (Blade: Trinity) و پایان نارضایت‌بخشش تا پایان سه فیلم همکاری خود را ادامه داد. «کوین فایگی» یکی از تهیه‌کنندگان «بلید: ترینیتی»، آخرین قسمت سه‌گانه‌ی «بلید» بود. پس از این فیلم گویر و «جف جانز» کوشیدنید یک سریال تلویزیونی برای اسپایک تی‌وی بسازند.

تاریخ اکران و تولید ریبوت «بلید» در حال حاضر مشخص نیست و انتظار می‌رود که پس از نگارش پیش‌نویس و اضافه شدن کارگردان جزئیات بیشتری در این موارد اعلام شود. «چاد استاهلسکی» و «دیوید لیچ» کارگردانان «جان ویک» (John Wick) هر دو به کارگردانی این پروژه ابراز علاقه کرده‌اند.

مسئله‌ی دیگر رده‌ی سنی ریبوت «بلید» خواهد بود. اخیراً اعلام شد که مارول رده‌ی سنی بزرگسال چندگانه‌ی «ددپول» را برای قسمت سوم حفظ خواهد کرد، بنابراین احتمال ساخته شدن «بلید» جدید با این رده‌ی سنی وجود دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید