news-background
news-background

تریلر Tribes of Europa: سریال علمی-تخیلی و آلمانی زبان جدید نت‌فلیکس

بر خلاف آنچه که از عنوان سریال علمی-تخیلی و پسا-آخرالزمانی «قبایل اروپا» (Tribes of Europa) نت‌فلیکس می‌نمایاند، اولین تریلر مجموعه فاش می‌کند که داستانش در قمر سیاره مشتری روی نمی‌دهد. بلکه در عوض، سریال در یک اروپای پسا-آخرالزمانی می‌گذرد چرا واژه‌ی اروپا در زمان آلمانی به معنای اقلیم است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در پیش‌نمایش «قبایل اروپا» حوادث زیادی در جریان است و سرگذشت یک میلیون انسانی که در سال ۲۰۷۴ زندگی می‌کنند را روایت می‌کند، در دنیایی که ۴۵ سال پیش‌تر از آن یک رویداد مرموز تکنولوژی را از کار انداخته. با سقوط اروپا، کشورها به قبایل مختلف تقسیم شده و حالا به جان یکدیگر افتاده‌اند. تریلر فیلم حضور نوعی موجود بیگانه را وعده می‌دهد و به نقر می‌رسد که ناگذاری سریال با ارجاع به قمر مشتری بی علت نبوده باشد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «۲۰۷۴. در پی وقوع یک فاجعه جهانی مرموز، جنگ میان قبایلی که از ویرانی اروپا پدید آمدند درگرفته. مسیر زندگی سه خواهر و برادر به نام‌های کیانو (امیلیو ساکرایا)، لیو (هنری‌یت کانفیوریوس) و الیا (دیوید علی راشد) از هم جدا شده و آن‌ها باید راه خود را در این اروپای جدید پیدا کنند.»

«فیلیپ کوک» و «فلورین بکستر» نویسندگان این سریال آلمانی زبان بوده‌اند که توسط گروه تولید «تاریک» (Dark) ساخته شده است.

نت‌فلیکس سریال «قبایل اروپا» ۱۹ فوریه پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید