زمان مطالعه: ۱ دقیقه
نشست مطبوعاتی فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»
دقایقی پیش، نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» تازهترین ساختهی کاوه صباغزاده به تهیه کنندگی مهدی صباغزاده که اقتباسی است از یکی از آثار آلن دوباتن، با حضور تعدادی از عوامل فیلم در برج میلاد برگزار شد و مجری کارشناس این نشست حمیدرضا مدقق بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
تنها بازیگر حاضر در این نشست الناز حبیبی بود و بازیگران دیگر از جمله علی انصاریان در بستر بیماری بود، حسام محمودی در این نشست حضور نداشت و سارا بهرامی به دلیل به موقع رسیدن سر صحنهی فیلمبرداری فیلم تازهاش، پیش از شروع نشست، سالن همایشهای برج میلاد را ترک کرده بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید