news-background
news-background

نویسنده Lovecraft Country قسمت بعدی Tomb Raider را می‌سازد

استودیوی ام‌جی‌ام «میشا گرین» را برای نویسندگی و کارگردانی قسمت بعدی فیلم «توم ریدر» (Tomb Raider) انتخاب کرد. «آلیسیا ویکاندر» در این فیلم نقش «لارا کرافت» را تکرار می‌کند و گرین برای اولین بار روی صندلی کارگردانی یک فیلم می‌نشیند. گرین خالق و کارگردان سریال تحسین‌شده‌ی «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) شبکه‌ی HBO با بازی «جورنی اسمالت» و «جاناتان میجورز» است. فیلم «توم ریدر» محصول کمپانی‌های جی‌کی فیلمز با مدیریت «گراهام کنیگ» و کانتیلون با مدیریت «الیزابت کانتیلون» است.

گرین شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «لاوکرفت کانتری» است و آن را از رمانی نوشته‌ی «مت راف» اقتباس کرده. او تهیه‌کننده و نویسنده‌ی فیلم «مادر» (The Mother) که امتیاز آن به نت‌فلیکس فروخته شده، و تهیه‌کننده‌ی «کلئوپاترا جونز» (Cleopatra Jones) برادران وارنر است. گرین پیش‌تر سریال «زیرزمینی» (Underground) را برای شبکه‌ی WGN نوشته بود. این سریال در فصل اول رکورد بینندگان شبکه را شکست و اولین مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی بود که بر روی برده‌داری و «راه آهن زیرزمینی» تمرکز می‌کرد. «زیرزمینی» از «اتحادیه منتقدین تلویزیونی»‌ (TCA) برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین برنامه جدید» شد.

اولین قسمت «توم ریدر» با بازی ویکاندر در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۷۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت دوم یکی از پروژه‌های بلندپروازانه‌ی استودیوی ام‌جی‌ام با مدیریت «مایکل دلوکا» و «پاملا عبدی» است. آن‌ها علاوه بر این عنوان، فیلم جدید «پل توماس اندرسون» (Soggy Bottom)، «جو رایت» (Cyrano) و «گوچی» (Gucci) «ریدلی اسکات» با بازی «لیدی گاکا» و «آدام درایور» را نیز می‌سازند.

«بلوند قانونی ۳» (Legally Blonde 3)، «سیزده زندگی» (Thirteen Lives) به کارگردانی «ران هاوارد»، «سه هزار سال آرزو» (Three Thousand Years of Longing) ساخته‌ی «جورج میلر»، اقتباس «فیل لرد» و «کریستفر میلر» از «مریخی» (The Martian) نوشته‌ی «اندی ویر» با بازی «رایان گاسلینگ»، فیلم جدید «اسکات زی. برنز» با بازی «کیت وینسلت» (Faked)، یک فیلم انیمیشن/لایو-اکشن «پلنگ صورتی» (Pink Panther) به کارگردانی «جف فاولر»، از جمله دیگر پروژه‌های در حال پیشرفت ام‌جی‌ام خواهند بود.

در مقطعی قرار بود «بن ویتلی» قسمت دوم «توم ریدر» را کارگردانی کند، اما او حالا به سراغ تولید «مگ ۲» (The Meg 2) رفته و جای خود را به گرین داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید