news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم‌های نت‌فلیکس برای سال ۲۰۲۱: از Don’t Look Up با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» تا Red Notice «دووین جانسون» و «رایان رینولدز»

 

در این ویدیوی کوتاه تصاویری از فیلم‌های «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» و «تیک تیک... بوم» ساخته‌ «لین مانوئل میراندا» نیز فاش شده است.

 

اولین ویدیوی رسمی از بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» در فیلم کمدی و پرستاره‌ی «به بالا نگاه نکن» (Don’t Look Up) به کارگردانی «آدام مک‌کی» با انتشار ویدیوی پیش‌نمایش فیلم‌های نت‌فلیکس برای سال ۲۰۲۱ از راه رسید. در این ویدیوی دو و نیم دقیقه‌ای اولین تصاویر از پروژه‌های اریجینال نت‌فلیکس برای دوازده ماه آینده دیده می‌شوند. «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر»، «کبود» (Bruised) «هالی بری»، «تیک، تیک... بوم!» (tick, tick…BOOM) «لین مانوئل میراندا»، اکشن «فرار از اسپایدرهد» (Escape from the Spiderhead) با بازی «کریس همسورث» و «دختر مهربان» (Sweet Girl) «جیسون موموآ» از جمله دیگر عناوین نت‌فلیکس برای سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

نت‌فلیکس در فصل اهدای جوایز پیش رو مدعیان بسیاری از جمله «منک» (Mank) «دیوید فینچر» و «۵ هم‌خون» (Da 5 Bloods) «اسپایک لی» را دارد و فیلم‌های پربیننده‌ای چون «آزادسازی» (Extraction) را عرضه کرده است. اما در سال ۲۰۲۱ به نظر می‌رسد که این کمپانی محصولات حتی پرخرج‌تر و هیجان‌انگیزتری را برای مشترکینش پخش خواهد کرد. ویدیوی پیش‌نمایش محصولات نت‌فلیکس برای امسال با تصاویری از «دووین جانسون»، «گل گدوت»، و «رایان رینولدز» در فیلم اکشن و جاسوسی «وضعیت قرمز» (Red Notice) آغاز شد که بدون تردید یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه خواهد بود.

وسترن «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) با بازی «ادریس البا» و «جاناتان میجورز»، کمدی «نیروی تندر» (Thunder Force) با بازی «ملیسا مک‌کارتی» و «اکتاویا اسپنسر»، از جمله‌ی دیگر عناوینی بودند که در این ویدیو تصاویری از آن‌ها پخش شد.

هرچند این پیش‌نمایش مملو از تصاویری دیده نشده است، اما شاید مهم‌ترین پروژه‌ی نت‌فلیکس برای سال ۲۰۲۱ فیلم «به بالا نگاه نکن» مک‌کی با بازی دی‌کاپریو و لارنس باشد. علاوه بر این دو بازیگر، در این کمدی ستارگان دیگری چون «کیت بلانشت»، «جونا هیل»، «مریل استریپ»، «راب مورگان»، «تیموتی شلمی»، «آریانا گرانده»، «متیو پری» و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. «به بالا نگاه نکن» تازه‌ترین فیلم به نویسندگی و کارگردانی مک‌کی پس از «معاون»‌ (Vice) است.

نت‌فلیکس تاریخ پخش این عناوین را فاش نکرده است، اما فهرست فیلم‌های ویدیو به ترتیب پخش به این شرح است:

وضعیت قرمز (Red Notice)

هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند (The Harder They Fall)

نیروی تندر (Thunder Force)

کبود (Bruised)

تیک، تیک... بوم! (tick, tick… BOOM!)

غرفه بوسه ۳ (The Kissing Booth 3)

به همه‌ی پسران: همیشه و تاابد (To All The Boys: Always And Forever)

زنی پشت پنجره (The Woman in the Window)

فرار از اسپایدرهد (Escape from Spiderhead)

یس دی (YES DAY)

دختر مهربان (Sweet Girl)

ارتش مردگان (Army of the Dead)

آنسوی حصار (Outside the Wire)

سفر ناخوشایند (Bad Trip)

او۲ (O2)

آخرین مأموریت (The Last Mercenary)

کیت (Kate)

خیابان ترس (Fear Street)

دندان شب (Night Teeth)

مالکم و ماری (Malcolm and Marie)

هیولا (Monster)

ماکسی (Moxie)

ببر سفید (The White Tiger)

پدر دوگانه (Double Dad)

بازگشت به اوت‌بک (Back to the Outback)

زیبا (Beauty)

وضعیت قرمز (Red Notice)

به بالا نگاه نکن (Don’t Look Up)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید