news-background
news-background

30NAMA Party: هفته ششم – فیلم Conjuring 3

 

در ششمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم ترسناک «احضار ۳: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021) به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم هفته گذشته همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه HBO Max پخش شد.

در این دنباله بار دیگر اد و لورین وارن با بازی «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» با رویدادهای فراطبیعی مواجه خواهند شد. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: ««احضار: شیطان وادارم کرد» بازگوکننده داستان رعب‌آوری در مورد قتل، وحشت و نیروهای شیطانی ناشناخته است که حتی پژوهشگران باتجربه فعالیت‌های فراطبیعی اد و لورین وارن را هم شگفت‌زده می‌کند. این داستان که یکی از هیجان‌انگیزترین پرونده‌های آنان است، با مبارزه‌ای برای روح یک پسر جوان آغاز می‌شود‌، سپس ‌آن‌ها را به جایی می‌برد که هرگز ندیده‌اند و برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده یک متهم به قتل برای دفاع از خود ادعا می‌کند که نیروهای شیطانی او را وادار به ارتکاب جرم کرده‌اند.»

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفتگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید