news-background
news-background

ماجرای عجیب «هیلاریا بالدوین» همسر «الک بالدوین» که چندین سال خودش را اسپانیایی معرفی کرده بود

هفته‌ی گذشته یکی از کاربران توییتر فاش کرد که چگونه «هیلاریا بالدوین»، همسر نویسنده «الک بالدوین» بازیگر نقش «دونالد ترامپ» در «اس‌ان‌ال» (SNL)، یک دهه سعی داشته خودش را یک فرد اسپانیایی نشان دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این کاربر (@lenibriscoe) چندین ویدیو از حضور هیلاریا در برنامه‌ی «صبح به‌خیر آمریکا» (Good Morning America) و «امروز» (Today) در شبکه‌های ABC و NBC به اشتراک گذاشته که با لهجه‌ای اسپانیایی حرف می‌زند و حتی در اظهاراتش درنگ می‌کند برای اینکه نمی‌تواند واژه‌ی انگلیسی «خیار» را به یاد آورد.

در ویدیوهای بعدی، مادر هیلاریا دیده می‌شود که از زندگی در لانگمدو ماساچوست حرف می‌زند. مقالات بسیار زیاد دیگری حکایت می‌کنند که او پزشکی را در ماساچوست آموخته و در بیمارستان عمومی ماساچوست مشغول به کار شده و نیز در دانشگاه پزشکی هاروارد تدریس کرده، تا اینکه در سال ۲۰۱۲ از هر دو سمت کناره‌گیری می‌کند. او در ویدیوی دیگری می‌گوید از سال ۲۰۱۱ به مایورکای اسپانیا نقل مکان کرده، در همان سالی که هیلاریا با الک وارد رابطه شده است. آگهی ترحیم پدربزرگ پدری هیلاریا هم نشان می‌دهد که این مرد اهل آمریکا بوده است. اعلامیه‌ی ازدواج پدربزرگ او با اولین همسرش هم فاش می‌کند که آن زن متولد نبراسکا بوده.

این در حالی است که صفحه‌ی «هیلاریا بالدوین» در آژانس بازیگری سی‌ای‌ای و بیوگرافی او در آی‌ام‌دی‌بی و ویکیپدیا ادعا می‌کند که او در مایورکای اسپانیا متولد شده است. هیلاریا امسال در مصاحبه با یک پادکست گفته بود:‌ «وقتی ۱۹ سالم بود به این کشور [آمریکا] آمدم تا به دانشگاه نیویورک بروم.. خانواده‌ام در اسپانیا زندگی می‌کنند، در شهر مایورکا ساکنند.»

مجله‌ی اسپانیایی زبان «اولا» (Hola!) سابقه‌ی قرار دادن تصویر هیلاریا را بر روی جلدش دارد و او را رسماً اسپانیایی معرفی کرده است. او در مصاحبه با مجله‌ی «لاتینا» اسپانیا را «خانه» خود می‌خواند. تمامی پنج فرزند هیلاریا و «الک بالدوین» اسامی اسپانیایی دارند.

صفحه‌ی قدیمی هیلاریا در «مای‌اسپیس» و بعضی از همکلاسیان او ادعا کرده‌اند که نام واقعی او «هیلاری هیوارد-توماس» است و در مدرسه‌ی خصوصی کمبریج در وستون ماساچوست تحصیل کرده.

هیلاریا در واکنش به این افشاگری در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت: «اولین چیزی که به همسرم گفتم این بود که در بوستون متولد شده‌ام. بخش زیادی از دوران کودکی‌ام را در اسپانیا گذرانده‌ام. خانواده‌ی من در اسپانیا ساکن است و مدت زیادی در این کشور گذرانده است. اما من به اینجا آمدم – در رفت و آمد بودم، اما وقتی ۱۹ سالم بود آمدم تا به کالج بروم.»

او اضافه می‌کند:‌ «هرگز نگفته‌ام که مادرم اسپانیایی است، خانواده‌ی من ترکیبی از چیزهای مختلف است... نمی‌دانم چرا این مسئله مهم شده. می‌خواهم جدی‌اش بگیرم، اما نمی‌خواهم به‌خاطر کسی که هستم عذرخواهی کنم. زیرا در این مقطع، احساس می‌کنم که به شخصیتم حمله شده، و پاسخ درست به آن نه است.» هیلاریا در مورد ویدیوهایی که با لهجه‌ی غلیظ اسپانیایی دیده شده می‌گوید: «وقتی مضطرب یا ناراحت شوم این دو [زبان] را مخلوط می‌کنم.»

«الک بالدوین» بازیگر سریال «۳۰ راک» (30 Rock) نیز در اینستاگرام توضیح می‌دهد: «هرچند تلخ است، اما تنها چیزی که می‌توانم به نیمی از مردم یا آن بخشی از مردم که منظورم را درک می‌کنند بگویم این است: «به منبع توجه کنید.»» این بازیگر ۶۲ ساله دوشنبه نقل قولی از «مارک تووین» به اشتراک گذاشت:‌ «دروغ می‌تواند در نیمه راه سفر به آنسوی دنیا باشد در حالی که حقیقت هنوز کفش‌هایش را به پا نکرده.» در واکنش به این پست یکی از کاربران اینستاگرام نوشته است:‌ «مثل همسرت که می‌گوید اسپانیایی است اما تمام عمر در ماساچوست زندگی کرده. به گمانم لهجه‌اش هم ساختگی است. حقه‌بازها!» بالدوین در پاسخ به این واکنش می‌نویسد: «برو به جهنم!»

اولین کسی که نام واقعی «هیلاریا بالدوین» را فاش کرده به نظر کسی نیست چر «جنویو سبورین»، استاکر «الک بالدوین». او در سال ۲۰۱۲ در توییتر نوشته است: «نام واقعی هیلاریا همسر الک بالدوین: هیلاری هیوارد-توماس. وقتی که با پلیس ۹۱۱ تماس گرفت با اسم جعلی‌اش دروغ گفت. از او شکایت می‌کنم» این زن در نهایت به جرم ایجاد مزاحمت برای «الک بالدوین» به شش ماه حبس محکوم شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴

ok now i've seen everything

نمایش اسپویل