news-background
news-background

پروژه جدید «دارن آرونوفسکی» یک «فیلم کوچک» خواهد بود

«متیو لیباتیک» فیلمبردار پرکاری است که در سال ۲۰۲۰ فیلم‌های «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و «پرام» (The Prom) را روی پرده و در نت‌فلیکس داشته و در «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» همکاری می‌کند. او تاکنون دو نامزدی اسکار را تصاحب کرده و قرار است با «دارن آرونوفسکی» در پروژه‌ی بعدی‌اش همکاری کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیباتیک در مصاحبه با «رپلر» فاش کرده که پس از «نگران نباش عزیزم» فیلم جدید آرونوفسکی را فیلمبرداری خواهد کرد. او می‌گوید: «قرار است فیلم کوچکی با آرونوفسکی بسازم و بدیهی است که نمی‌توانم در موردش چیزی بگویم. اما بله، پروژه‌ی بعدی من است.»

لیباتیک و آرونوفسکی در دانشکده فیلم با یکدیگر آشنا شده‌اند و حاصل همکاری آن‌ها فیلم‌هایی چون «پی» (Pi) و «قوی سیاه» (Black Swan) اولین نامزدی اسکار لیباتیک بوده است. آرونوفسکی که در سال ۲۰۱۷ فیلم «مادر!» (Mother!) را کارگردانی کرد، معمولاً میان پروژه‌هایش چند سالی وقفه ایجاد می‌کند. فیلم «مادر!» او با وجود ستارگانی چون «جنیفر لارنس» و «خاویر باردم» در آن، فیلمی کم‌هزینه‌تر از «نوح» (Noah) بود که با بودجه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری به تولید رسید.

مشکل پیش روی همکاری مجدد آرونوفسکی و لیباتیک این است که فیلمبردار ممکن است در دسترس نباشد. ماه گذشته «نیویورک تایمز» گزارش داد که به اتهام حمله به یک خبرنگار در لهستان در سال ۲۰۱۸، چهار سال حبس در انتظار این فیلمبردار است. لیباتیک قرار است در ماه فوریه در دادگاه حاضر شود، بنابراین مشخص نیست که حکم نهایی چه تأثیری بر پروژه‌های بعدی او بگذارد.

در همین حین، آرونوفسکی به عنوان تهیه‌کننده در مستند «نوعی پادشاه آسمانی» (Some King of Heaven) مشارکت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید