news-background
news-background

تریلر Earwig and the Witch: اولین فیلم دیجیتال استودیوی جیبوری

«ریچارد ای. گرنت»، «دن استیونز» و «کیسی ماسگریوز» صداپیشگان نسخه‌ی انگلیسی انیمیشن خواهند بود.

 

اولین تریلر انیمیشن «ارویگ و جادوگر» (Earwig and the Witch) محصول جدید استودیوی جیبوری منتشر شد. این فیلم از رمانی کودکانه به همین نام نوشته‌ی «دایانا واین جونز» اقتباس شده و اولین عنوانی است که به صورت کامل با گرافیک کامپیوتری خلق شده و تمامی مراحل ساخت آن در جیبوری انجام شده. «گورو میازاکی» فرزند «هایائو میازاکی» کارگردان فیلم است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تغییر رویه‌ی استودیوی جیبوری از طراحی دستی به طراحی کامپیوتری واکنش‌ها ضد و نقیضی را در پی داشته، اما جشنواره‌ی کن امسال این فیلم را به عنوان یکی از آثار پذیرفته‌شده‌اش اعلام کرد، هرچند که این رویداد لغو شده بود. در دوبله‌ی انگلیسی این انیمیشن، «ریچارد ای. گرنت» نامزد اسکار، «کیسی ماسگریوز»، و «دن استیونز» صداپیشگی کرده‌اند. ماسگریوز که برنده‌ی شش جایزه‌ی گرمی است نسخه‌ی انگلیسی زبان تیتراژ فیلم تحت عنوان «مزاحم نشو» را ضبط کرده است.

ارویگ که در یک یتیم‌خانه در بریتانیا رشد کرده، هیچ نمی‌دانسته که مادرش قدرت‌های جادویی داشته. وقتی یک زوج مرموز او را به فرزندی می‌پذیرند، زندگی او به‌شدت تغییر می‌کند و باید با یک جادوگر خودخواه روزگارش را بگذراند. دختر جوان وقتی که می‌خواهد از اسرار سرپرستان جدیدش آگاه شود، دنیایی از طلسم‌ها و معجون‌ها، و آوازی که ممکن است راهنمای او برای یافتن خانواده‌اش باشد را کشف می‌کند.

استودیوی جیبوری به زودی با «چطور زندگی می‌کنی؟» (How Do You Live?) «هیائو میازاکی» به فیلم‌های انیمیشن طراح‌شده با دست بازمی‌گردد.

«ارویگ و جادوگر» ۳۰ دسامبر از شبکه‌ی NHK ژاپن پخش خواهد شد. «جی‌کیدز» این فیلم را اوایل سال ۲۰۲۱ در آمریکای شمالی پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲

Nope

نمایش اسپویل