زمان مطالعه: ۲ دقیقه
انتشار سریال «قورباغه» لغو شد
روابط عمومی شبکهی نماوا در باب سریال «قورباغه»، تازهترین اثر پرحاشیه و جنجالی هومن سیدی به تهیهکنندگی علی اسدزاده که بعد از وقفه طولانی در زمان پخش نهایتا قرار بود از تاریخ ۲۴ آذرماه در این سامانه پخش شود، اعلام کرد این سریال در حال حاضر با دستور قضایی به منظور پایش و نظارت توقیف شده است.
در این میان اما روزنامهی کیهان هم امروز مطلبی در باب این سریال و دلیل توقف آن چاپ کرد: «سازندگان یک سریال شبکه نمایش خانگی به اصلاحات نهادهای نظارتی تن ندادند، اما مجوز انتشار آن صادر شده است! سازندگان یکی از سریالهای شبکه نمایش خانگی حاضر به انجام اصلاحیههای نهادهای نظارتی نیستند. این اثر، یکی از خشنترین سریالهای شبکه نمایش خانگی است که در نخستین قسمت مخاطب خود را به پلیسکُشی ترغیب و تشویق میکند. نقطه عطف روایت قسمت اول این سریال، کشته شدن مأمور انتظامی است و این ماجرا طوری طراحی شده که مخاطب به این کار تشویق میشود. این اتفاق در حالی میافتد که مسئولان نیروی انتظامی علیالخصوص ناجی هنر از محتوای ملتهب این سریال مطلع نیستند و سازندگان هم از حذف مفهوم پلیسکشی در این سریال امتناع میکنند. باید دید مسئولان نیروی انتظامی نسبت به چنین ترویجی واکنش نشان خواهند داد؟»
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Mohammad1975
Mohammad1975
۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۸
بابا اینا عجب ادمایین سریاله دیگه?ترویج پلیس کشی اخه!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ