news-background
news-background

تریلر فیلم علمی-تخیلی Shadow in the Cloud

فیلم «سایه در ابر» با بازی «کلوئی گریس مورتس» اول ژانویه پخش خواهد شد.

 

فیلم ترسناک و علمی-تخیلی «سایه در ابر» (Shadow in the Cloud) به کارگردانی «رزان لیانگ» و بازی «کلوئی گریس مورتس» که داستانی در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌کند، اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده رفت و به زودی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد. تریلر این فیلم این هفته رونمایی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مورتس در این فیلم در کنار «نیک رابینسون»، نقش یک خلبان در جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند که با اسنادی فوق سری در حال پرواز است اما در این راه با چالش‌هایی مواجه شده.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط «مکس لندیس» به نگارش درآمده که به آزار جنسی متهم است. سال گذشته مورتس در مصاحبه با «گاردین» به هواداران اطمینان خاطر داده بود که سازندگان همگی راه خود را از لندیس جدا کرده‌اند: «ما کاملاً از او فاصله گرفته‌ایم. چندین بار فیلمنامه را بازنویسی کردیم. نام او به نحوی از پروژه دور شده است.»

از مورتس در سال ۲۰۲۱ فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «تام و جری» (Tom & Jerry) نیز منتشر خواهد شد. او در فیلم علمی-تخیلی دیگری به نام «مادر/اندروید» (Mother/Android) به کارگردانی «متسون تاملین»‌ هم نقش‌آفرینی کرده است. او اخیراً‌ به سریال «پیرامونی» (The Peripheral) آمازون که از رمان علمی-تخیلی «ویلیام گیبسون» اقتباس می‌شود پیوسته است.

فیلم «سایه در ابر» ۱ ژانویه ۲۰۲۱ در پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید