news-background
news-background

شایعه: «چارلی کاکس» در نقش Daredevil به Spider-Man 3 پیوسته است

«چارلی کاکس» بازیگر نقش «مت مرداک» در سریال کنسل‌شده‌ اما پربیننده‌ی «دردویل» (Daredevil) بنابر گزارش «مورفیزمالتی‌ورس» به «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) پیوسته است. در صورتی که این گزارش‌ها صحت داشته باشند، این اولین حضور «دردویل» در «دنیای سینمایی مارول» در مقابل «پیتر پارکر» خواهد بود. کاکس بیش از دو سال قبل در این نقش ظاهر شده بود و به تازگی امتیاز استفاده از آن به مارول بازگشته است. شخصیت «دردویل» تنها یکی از پرشمار شخصیت‌هایی است که در قسمت سوم «مرد عنکبوتی» سونی و مارول دیده خواهند شد.

این هفته «کلایدر» و «هالیوود ریپورتر» گزارش دادند که «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در «مرد عنکبوتی ۳» نقش نسخه‌های دیگری از «پیتر پارکر» را در کنار «تام هالند» ایفا خواهند کند چرا که در روایت این فیلم عوالم موازی وجود دارد. علاوه بر این، بازگشت «کریستن دانست» در نقش «ماری جین»، «آلفرد مولینا» در نقش «دکتر اختاپوس» از سه‌گانه‌ی ابتدایی «مرد عنکبوتی»، و «جیمی فاکس» در نقش «الکترو»، یکی از شخصیت‌های شرور «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2) به تأیید رسیده است.

«جی.کی. سیمونز» پیش‌تر در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نقش «جی. جونا جیمسون» را تکرار کرده بود. «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» نیز یکی دیگر از بازیگران «مرد عنکبوتی ۳» خواهد بود و راهنمای «پیتر پارکر» در غیاب «مرد آهنی» است.

کاکس در ماه آوریل هرگونه مشارکت در «مرد عنکبوتی ۳» را رد کرده و گفته بود: «این شایعات را نشنیده‌ام اما قطعاً با «دردویل» من نخواهد بود. من در آن مشارکتی ندارم. اگر صحت داشته باشد، با من همکاری نخواهد شد. با بازیگر دیگری است.» در ماه‌های اخیر، «هیلی استاینفد» نیز همچون کاکس بازی در نقش «کیت بیشاپ» را در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) را رد می‌کرد، اما به تازگی تصاویر پشت صحنه از بازی او در کنار «جرمی رنر» درز کرده است.

«مرد عنکبوتی ۳» در حال حاضر قرار است دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید