news-background
news-background

سریال‌های For All Mankind و Feel Good برای فصل جدید تمدید شدند؛ سریال انیمیشن Hoops نت‌فلیکس کنسل شد

اپل تی‌وی+ اعلام کرد که سفارش ساخت فصل سوم سریال «برای تمام بشریت» (For All Mankind) به نویسندگی «رونالد دی. مور» را در استودیوی سونی پیکچرز تله‌ویژن صادر کرده است. فصل دوم این سریال درام فضایی ۱۹ فوریه سال آینده میلادی پخش خواهد شد و تولید فصل سوم بهار آینده صورت می‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «برای تمام بشریت» نوامبر سال ۲۰۱۹ روی ایر رفته و تولید فصل دوم به‌تازگی به پایان رسیده است. پیش از شیوع پاندمی و تعطیلی صنعت فیلمسزای در میانه‌ی ماه مارس گذشته، تولید تنها دو اپیزود از این عنوان باقی مانده بود. «برای تمام بشریت» یکی از اولین پروژه‌های تلویزیونی بود که در ماه آگست تولیدش را ادامه داد.

«برای تمام بشریت» سومین سریال اریجینال اپل تی‌وی+ است که پس از «دیکینسون» (Dickinson) و «تد لسو» (Ted Lasso) سفارش ساخت فصل سوم را دریافت می‌کند. داستان فصل اول این درام علمی-تخیلی در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ و اوج رقابت فضایی روی داد، در حالی که فصل دوم به سال ۱۹۸۳ و اوج دوران جنگ سرد می‌رود.

«جوئل کینامان»، «مایکل دورمان»، «سارا جونز»، «شنتل ون‌سانتن»، «ورن اشمیت»، «جودی بالفور»، «کریس مارشال» و «سونیا والگر» از جمله بازیگران «برای تمام بشریت» بودند. در فصل دوم «سینتی وو»، «کورال پنیا»، و «کیسی جانسون» به این سریال اضافه خواهند شد.

  Feel Good برای فصل جدید تمدید

نت‌فلیکس به تازگی اعلام کرده است که سریال «حال خوب» (Feel Good) را با فصل دوم به پایان می‌رساند. تولید این فصل در حال انجام است و در سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌رود. فصل اول این سریال با همکاری Channel 4 بریتانیا ساخته شد، اما فصل دوم به صورت انحصاری از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

فصل اول «حال خوب» که در قالب شش اپیزود و با نویسندگی مارتین و جو همپسون تولید شد، ۹ ماه قبل روی ایر رفت و نقدهای به‌شدت مثبتی دریافت کرد. «می مارتی» بازیگر، کمدین و نویسنده‌ی کانادایی، «شارلوت ریچی»، «ریتو آریا»، «لیسا کودرو»، «فیلیپ برگرز»، و «آدرین لوکیس» از جمله بازیگران این سریال بودند.

  انیمیشن Hoops نت‌فلیکس کنسل شد  

نت‌فلیکس علاوه بر این اعلام کرده است که سریال انیمیشن بزرگسالانه‌ی «حلقه‌ها» (Hoops) را پس از یک فصل کنسل می‌کند. یکی از منابع نزدیک به این پروژه به «ورایتی» می‌گوید علت کنسل شدن سریال مثل دیگر عناوین کنسل‌شده‌ی نت‌فلیکس، بینندگان ناکافی آن در قیاس با بودجه بوده است. «حلقه‌ها» به نویسندگی «بن هافمن»، «فیل لرد» و «کریس میلر» ۲۱ آگست پخش شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید