news-background
news-background

شبکه HBO ریبوت سریال True Blood را می‌سازد

ریبوت سریال «خون واقعی» (True Blood) در شبکه‌ی HBO اولین مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. «ورایتی» گزارش داده است که «روبرتو آگیره-ساکاسا» و «جیمی اوبراین» برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی به این پروژه ملحق شده‌اند، و «آلن بال» خالق سریال اصلی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر خواهد بود. در حال حاضر، هیچ‌یک از بازیگران اصلی به این پروژه‌ی جدید ملحق نشده‌اند و شبکه‌ی HBO توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است.

سریال «خون واقعی» از مجموعه رمان‌هایی به قلم «شارلین هریس» اقتباس شد و پخش آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. این سریال تا هفت فصل ادامه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید. بال شورانر سریال در پنج فصل آن بود. داستان «خون واقعی» در دنیایی روی می‌دهد که خون‌آشام‌ها در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند. مخلوقات خیالی دیگری چون ورولف‌ها و ساحرگان نیز در این مجموعه دیده شدند.

«آنا پاکین» ستاره‌ی سریال در نقش یک پیش‌خدمت تله‌پاتیک به نام «سوکی استاک‌هوس» بود. «الکساندر اسکارزگارد»، «جو مانگانیلو»، «استیون مویر»، «سم ترامل»، «رایان کوانتن» و «روتینا وزلی» از جمله دیگر بازیگران «خون واقعی» بودند.

آگیره-ساکاسا بیشتر با سریال «ریوردیل» (Riverdale) شناخته می‌شود و سابقه‌ی همکاری در «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina)، «کیتی کین» (Katy Keene)، «سوپرگرل» (Supergirl) و «گلی» (Glee) را دارد. او در حال کار بر روی پروژه‌ی درام فراطبیعی دیگری به نام «جامعه‌ی شلی» (The Shelley Society) برای HBO Max نیز بوده است.

اوبراین اخیراً سریال «نوسفراتو» (NOS4A2) را برای AMC ساخته و در «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) و «شیاطین داوینچی» (Da Vinci’s Demons) سابقه‌ی همکاری دارد. او به همراه آگیره-ساکاسا در سال ۲۰۱۱ سریال «عشق بزرگ» (Big Love) را برای HBO ساخته بودند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید