news-background
news-background

«مرگ بر ۲۰۲۰»: بازیگران پروژه جدید نویسنده Black Mirror برای نت‌فلیکس معرفی شدند

بازیگران مستندنمای «مرگ بر ۲۰۲۰» (Death to 2020) که پروژه‌ی جدید «چارلی بروکر» خالق سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) است معرفی شدند. هفته‌ی گذشته گزارش شده بود که بروکر با همکاری «هیو گرنت» در حال توسعه‌ی این پروژه است، اما به‌تازگی اعلام شده است که بازیگران شناخته‌شده‌ی دیگری چون «ساموئل ال. جکسون»، «لیسا کودرو» ستاره‌ی سریال «دوستان» (Friends)، و «لزلی جونز» از عوامل «اس‌ان‌ال» (SNL) به «مرگ بر ۲۰۲۰» پیوسته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر بازیگران این مستندنما «جو کیری» بازیگر سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things)، «کمیل نانجیانی» ستاره‌ی سریال «سیلیکن ولی» (Silicon Valley)، «تریسی اولمن»، «کریستین میلیوتی» و «سمسون کایو» خواهند بود. در گزارش‌های تازه‌تر آمده است که «دایان مورگان» کمدین و بازیگر نیز به این پروژه خواهد پیوست.

علاوه بر این اولین جزئیات از داستان پروژه نیز از راه رسیده است: «۲۰۲۰: سالی به‌شدت [هر صفتی که می‌خواهید در اینجا قرار دهید]، حتی خالقین «آینه سیاه» نتوانستند این عبارت را کامل کنند... اما این بدان معنا نیست که چیزی برای اضافه کردن ندارند. «مرگ بر ۲۰۲۰» یک رویداد کمدی است که داستان این سالی که وحشتناک بود – یا هنوز هست را بازگو می‌کند.»

هفته‌ی گذشته بروکر تیزری ۱۰ ثانیه‌ای منتشر کرد که به نظر تأیید می‌کرد این مستندنما به زودی آماده‌ی پخش از نت‌فلیکس خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید