news-background
news-background

باورهای دینی مانع بازی «ماهرشالا علی» در صحنه جنسی Benjamin Button شد

«ماهرشالا علی» مدت‌ها پیش از آنکه دو جایزه‌ی اسکار را دریافت کند، اولین نقش بزرگ سینمایی خود را در سال ۲۰۰۸ با «مورد عجیب بنجامین باتن» (دانلود فیلم Curious Case of Benjamin Button با لینک مستقیم) به دست آورد، اما تا مرز رد کردنش پیش رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علی به‌تازگی در یکی از اپیزودهای پادکست «مایند پاور میک‌تیپ» فاش می‌کند که بازی در یکی از صحنه‌های جنسی با «تاراجی پی. هنسن» را در فیلم «دیوید فینچر» نپذیرفته زیرا با باورهای دینی‌اش ناسازگاری داشته است. علی مسلمان احمدیه است، می‌گوید به ایجنت خود در آن زمان گفته است: «من در صحنه‌های شبیه‌سازی جنسی بازی نمی‌کنم.»

«ماهرشالا علی» به یاد می‌آورد: «ایجنت قدیمی‌ام با من تماس گرفت و گفت: «ماهرشالا، تو نقش را به دست آوردی. فقط یک مسئله وجود دارد... یک صحنه‌ای هست که شخصیت‌ها یکدیگر را می‌بوسند و... [گفتم:] اگر صحنه‌ی جنسی باشد، بازی نمی‌کنم.»

خوشبختانه، فینچر موافقت می‌کند و آن صحنه از فیلم حذف می‌شود. علی در مورد نسخه‌ی نهایی فیلم توضیح می‌دهد: «من و تاراجی شروع کردیم به بوسیدن یکدیگر، و از قاب بیرون می‌رویم... در آن زمان، ۱۵ سال قبل، هنوز فکر می‌کردم: «خیلی خوب، تا این حد می‌توانم پیش بروم» سعی می‌کردم حرمت باورهای مذهبی‌ام را نگه دارم.»

علی در سال ۲۰۰۰ به اسلام گرویده و اخیراً در فصل دوم سریال «رامی» (Ramy) شبکه‌ی هولو نقش یک رهبر دینی مسلمان را بازی کرده است. او در این خصوص به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید:‌ «نمایش یک شیخ و رهبر دینی که واقعی به نظر برسد برای من بسیار اهمیت داشت.»

این بازیگر به همراه همبازی‌اش «نایومی هریس» در «مهتاب» (Moonlight) در فیلم «غزل خداحافظی» (Swan Song) اپل تی‌وی+ دیده خواهد شد و برای بازی در نقش شخصیت ابرقهرمان «بلید» (Blade) مارول برگزیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۳۱

والا قسم حضرت عباسشو قبول کنیم یا دم خروسو تو سریال house of cards یه سره در حال به قول خودش صحنه های جنسی با مالی پارکر بود این بازیگرا واقعا تو زندگی واقعی هم در حال بازی کردن و نقش آفرینی هستن به استثنای تعدادی انگشت شمار واقعا بیخود نیست به بازیگر جماعت میگن حزب باد و نون به نرخ روز خور

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۲۰

من اینو همش با ادریس البا اشتباه میگیرم

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۰

ادریس البا خوش قیافه تره

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲

به نظر من مستعد ترین بازیگر سیاهپوست حال حاضر همین ماهرشالا علیه

نمایش اسپویل