news-background
news-background

تریلر Ip Man: Kung Fu Master منتشر شد

«دنیس تو» بازیگر و رزمی‌کار اهل هنگ‌کنگ در تریلر «ایپ من: استاد کونگ فو» (دانلود فیلم IP Man: Kung Fu Master با لینک مستقیم) برای بازی در نقش استاد افسانه‌ای هنرهای رزمی بازگشته است. این فیلم قرار است از اوایل ماه دسامبر به صورت محدود در سالن‌های سینما و همزمان در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم تو برای دومین بار نقش «وینگ چون» را بازی کرده است. او پیش‌تر در سال ۲۰۱۰ با «ایپ من: اسطوره متولد شده است» (The Legend is Born - Ip Man) در این نقش ظاهر شد.

تو در مورد این فیلم می‌گوید: «این دومین بار است که نقش ایپ من را بازی می‌کنم. اما این بار، ایپ من «شوالیه سیاه» نیز هست و همین مسئله سبب شد که علاقه‌ی حتی بیشتری به فیلم پیدا کنم. پس از آنکه فیلمنامه به دستم رسید، مدت‌ها بر روی آن تأمل کردم. این بار توانستم نقش ایپ من را نه تنها به سطح بالاتری از مهارت، بلکه سطح عمیق‌تری از بیان برسانم.»

داستان «استاد کونگ فو» در سال ۱۹۴۹ و چند روز پیش از «انقلاب کمونیستی» روی می‌دهد. ایپ، با بازی «دنیس تو» یک فرمانده پلیس است که پس از قتل یک جنایت‌کار، هدف دختر خطرناک او قرار می‌گیرد. او در همین حین باید با از راه رسیدن ارتش ژاپن در گوانگ‌ژو مقابله کند.

علاوه بر «دنیس تو»، در «استاد کونگ فو» بازیگران دیگری از جمله «یوان لی روشین»، «تونگ شیائوهو»، «یوئه دونگفن»، «چانگ کینیوان»، «ژائو شیوگوانگ»، «رن یو» و «مایکل وونگ» نقش‌آفرینی کرده‌اند. کارگردانی فیلم به «لی لیمینگ» سپرده شده است.

«ایپ من: استاد کونگ فو» ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید