news-background
news-background

ریبوت Scorpion King با تهیه‌کنندگی «دووین جانسون» ساخته می‌شود

یونیورسال با همکاری کمپانی «سون باکس» متعلق به «دووین جانسون» و «دنی گارسیا» فیلم «عقرب شاه» (دانلود فیلم Scorpion King با لینک مستقیم) را ریبوت می‌کنند. نگارش فیلمنامه به «جاناتان هرمان» سپرده خواهد شد. بازیگر نقش اصلی و کارگردان فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند احتمال بازی جانسون در ریبوت پایین است اما با توجه اهمیت پروژه برای او و استودیو، تا زمان تولید همواره این احتمال وجود خواهد داشت. داستان نسخه‌ی اصلی فیلم در مورد جنگجویی بود که در مقابل یک ارتش شیطانی می‌ایستاد تا از وطنش دفاع کند. منابع نزدیک به پروژه اضافه می‌کنند که این ریبوت تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی خواهد داشت و داستان آن در زمان امروز روی می‌دهد.

علت علاقه‌ی جانسون به شخصیت این است که او اولین بار با «عقرب شاه» به دنیای بازیگری وارد شد و در فیلم پرفروش «مومیایی بازمی‌گردد» (The Mummy Returns) این نقش را بازی کرد. استودیو به قدری از نحوه‌ی استقبال هوادران از این نقش رضایت داشت که اسپین‌آف جداگانه‌ای برای «عقرب شاه» تولید کرد.

جانسون می‌گوید: ««عقرب شاه» اولین نقش من در سینما بود و افتخار می‌کنم و هیجان‌زده‌ام که بازسازی این داستان افسانه‌ای جذاب را برای نسل جدید تولید می‌کنیم. اگر «عقرب شاه» نبود در بازیگری به این سطح نمی‌رسیدم و خوشحالم که «سون باکس پروداکشنز» می‌تواند در خلق همان فرصت‌ها برای بازیگران سخت‌کوش امروز کمک کند. معتقدم که «جاناتان هرمان» سخت تلاش خواهد کرد تا فیلمنامه‌ای خارق‌العاده تحویل مخاطبین جهانی دهد.»

هرمان با فیلم «مستقیم از کامپتن» (Straight Outta Compton) که بسیار پرفروش شد نامزدی اسکار را کسب کرد. یونیورسال اخیراً در قسمت نهم «سریع و خشن» (F9) و بازسازی «ترس» (Fear) با بازی «مارک والبرگ» با هرمان همکاری کرده است. او یکی از نویسندگان بازسازی «صورت زخمی» (Scarface) نیز خواهد بود.

«مومیایی بازمی‌گردد» به کارگردانی «استیون سامرز» با بودجه‌ی ۹۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۴۳۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید