news-background
news-background

تریلر Superintelligence: دوستی «ملیسا مک‌کارتی» با یک هوش مصنوعی برای نجات دنیا

یک فیلم در مورد زنی که تحت تعقیب یک هوش مصنوعی با صداپیشگی «جیمز کوردن» است، در نگاه اول ممکن است ترسناک باشد. کوردن یک کمدین محبوب است و به قدر کافی مضحک، اما صداپیشگی او در نقش یک هوش مصنوعی که تهدید می‌کند دنیا را نابود خواهد کرد، به نظر کمدی نمی‌رسد. فیلم «فراهوش» (دانلود فیلم Superintelligence با لینک مستقیم) با بازی «ملیسا مک‌کارتی» دارای همین خصوصیات است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مک‌کارتی در «فراهوش» نقش زنی معمولی را بازی می‌کند که بنا به دلایلی توسط یک هوش مصنوعی با صداپیشگی کوردن برگزیده می‌شود تا به وسیله‌ی او سرنوشت دنیا را به دست بگیرد. این فراهوش از شخصیت مک‌کارتی استفاده می‌کند تا بسنجد آیا دنیا ارزش باقی گذاشتن را دارد یا اینکه همه‌ی موجوداتش باید بمیرند.

«فراهوش» تازه‌ترین همکاری میان مک‌کارتی و همسر فیلمسازش «بن فالکن» است. این دو پیش‌تر در فیلم‌های «پایه مهمانی» (Life of Party)، «رئیس» (The Boss) و «تمی» (Tammy) همکاری کرده بودند، اما هیچ‌یک از آن‌ها فیلم‌های پرفروشی نشدند. اما به نظر می‌رسد که این بار لازم نیست کسی نگران فروش باشد چرا که «فراهوش» مستقیماً به اچ‌بی‌او مکس خواهد رفت.

«فراهوش» ۲۶ نوامبر (۶ آذر ماه ۱۳۹۹) از HBO Max پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید