news-background
news-background

تریلر Wild Mountain Thyme: اولین فیلم کارگردان Doubt پس از ۱۲ سال

«جان پاتریک شنلی» نویسنده و کارگردان ۷۰ ساله آمریکایی برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ به فیلمسازی بازگشته است.

 

آخرین فیلم «جان پاتریک شنلی» درام مذهبی «تردید» (دانلود فیلم Doubt با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۰۸ اکران شد و نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده و چهار نامزدی اسکار بازیگری برای «مریل استریپ»، «فیلیپ سیمور هافمن»، «ایمی آدامز» و «وایولا دیویس» به همراه داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلمساز با «آویشن کوهی وحشی» (دانلود فیلم Wild Mountain Thyme با لینک مستقیم) برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته فیلم بلندی ساخته که یادآور آثار دیگر او از جمله «ماه‌زده» (Moonstruck) است که اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده را برای او به ارمغان آورد.

داستان فیلم در مورد یک کشاورز به نام «رزماری» است که به همسایه‌اش «آنتونی» علاقه‌مند می‌شود اما مشکل اینجاست که آنتونی به این زن زیبا بی‌توجهی نشان می‌دهد. «امیلی بلانت»، «جیمی دورنان»، «کریستفر واکن»، و «جان هم» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

بلانت قرار بود مارس گذشته در «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place II) دیده شود، اما پارامونت این فیلم را به بهار سال ۲۰۲۱ موکول کرد. به این ترتیب «آویشن کوهی وحشی» تنها فیلم بلانت در سال ۲۰۲۰ و اولین فیلم بلند او از زمان اکران «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. دورنان از سوی دیگر در انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) صداپیشگی کرده و در فیلم علمی-تخیلی مستقل «سینکرونیک» (Synchronic) ظاهر شده است که اواخر اکتبر عرضه شد.

«آویشن کوهی وحشی» ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید