news-background
news-background

«نیل مارشال» با فیلم ترسناک The Lair هیولاهای نیمه-بیگانه را به سینما می‌آورد

کمپانی «هایلند» فیلم اکشن و ترسناک «لانه» (The Lair) به نویسندگی و کارگردانی «نیل مارشال» را خریداری کرد. فیلمبرداری این پروژه از بهار سال آینده آغاز خواهد شد، در حالی که مرحله‌ی انتخاب بازیگران در حال انجام است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم داستانی در مورد یک خلبان «نیروی هوایی سلطنتی» به نام «کیت سینکلر» روایت می‌کند که جت او در حال انجام آخرین مأموریتش در یکی از خطرناک‌ترین مناطق افغانستان مورد اصابت قرار می‌گیرد و سقوط می‌کند. او در یک زیرزمین متروکه پناه می‌گیرد، جایی که سلاح‌های بیولوژیک ساخته‌ی بشر – هیولاهای نیمه انسان، نیمه بیگانه که تشنه به خون انسان – بیدار می‌شوند. سینکلر نمی‌تواند از این هیولاها بگریزد اما رد آنان را تا یک پایگاه نظامی آمریکایی می‌گیرد.

مارشال اخیراً فیلمبرداری فیلم ترسناک «شمارش» (The Reckoning) با بازی «شارلوت کرک» را به پایان رسانده است. او می‌گوید: «اگر فیلم «شمارش» یک درام گاتیک در ستایش قدرت و استقامت زن باشد، آنگاه «لانه» بازگشت واقعی من به ژانر خونین وحشت و پرتنش اکشن به سیاق «سربازان سگی» (Dog Soldiers)، «نزول» (The Descent) و «روز رستاخیز» (Doomsday) خواهد بود. اثری به‌شدت ترسناک می‌سازم که کوبنده و لذت‌بخش نیز خواهد بود. فیلمی است که مخاطبین را راضی می‌کند. یک ماجراجویی پرآدرنالین و پرفراز و نشیب. تماشایی و پرسروصدا که از فیلم‌های کلاسیک ژانر همچون «بیگانگان» (Aliens)، «غارتگر» (Predator) و «موجود» (The Thing) و استفاده‌ی بی‌نظیرشان از جلوه‌های ویژه‌ی عملی برای هیولاها الهام گرفته شده. «لانه» که گونه‌ای جدید از وحشت را نشان می‌دهد، فیلمی مانند یک هیولای گرسنه و غرنده است. برای این فیلم دستانم را آغشته به خون خواهم کرد!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲

یه جورایی اولش مثل : W W ؟

نمایش اسپویل