news-background
news-background

فیلم لایو-اکشن Tintin توسط «پاتریس لکونت» فرانسوی در حال توسعه است

پس از گذشت نزدیک به یک دهه از تولید فیلم «تن‌تن» (دانلود فیلم Tintin با لینک مستقیم) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» به نظر می‌رسد که بازسازی جدید برای این شخصیت در راه است. با این حال، این فیلم جدید اثری به کلی متفاوت است و در آن از انیمیشن موشن-کپچر استفاده نخواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نشریه فرانسوی «فیگارو» گزارش داده است که «پاتریس لکونت» به زودی برای کارگردانی یک «تن‌تن» دیگر پشت دوربین قرار می‌گیرد. این فیلمساز می‌گوید فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته خواهد شد و بخش زیادی از مراحل توسعه‌ی آن طی شده است. اما پیش از آنکه این فیلم لایو-اکشن ساخته شود، لکونت باید ابتدا فیلمبرداری فیلم دیگرش «مگره و دختر مرده» (Maigret and the Dead Girl) را به پایان برساند. تولید این فیلم قرار است از ابتدای سال ۲۰۲۱ کلید بخورد. علاوه بر این، او باید با پارامونت وارد مذاکره شود مسائل حقوقی اقتباس را حل کند.

لکونت با این وجود می‌گوید از کارگردانی فیلم هیجان‌زده است و از حالا بعضی از بازیگران را انتخاب کرده است. «تن‌تن» داستانی در مورد یک گزارشگر جوان است که با همکاری دوستش «کاپیتان هداک» و سگش ماجراجویی‌هایی را آغاز می‌کند تا گره از معماهایی بگشاید. در این روایت جدید، «تن‌تن» باید معمای سرقت زمرد از یک خواننده‌ی اپرا را حل کنند.

لکونت نام بزرگی در سینمای فرانسه است و تاکنون فیلم‌هایی چون «استهزا» (Ridicule) و «مردی در قطار» (The Man on the Train) را ساخته و آخرین فیلمش «مزاحم نشوید» (Do Not Disturb) در سال ۲۰۱۴ است. تأثیر این پروژه بر فیلم اسپیلبرگ نامعلوم است اما هواداران از تولید هر فیلمی در مورد این شخصیت استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید