news-background
news-background

بازیگران ریبوت Resident Evil معرفی شدند؛ «کایا اسکودلاریو» در نقش «کلر ردفیلد»

«کنستانتین فیلم» دنیای سینمایی «رزیدنت ایول» (دانلود ریبوت Resident Evil با لینک مستقیم) را با یک اقتباس جدید توسعه می‌دهد. این استودیو و «جوهانس رابرتس» نویسنده و کارگردان فیلم روز سه‌شنبه اعلام کردند که داستانی روایت خواهند کرد که به بازی کلاسیک و ترسناک «کپ‌کام» وفادار خواهد بود. این داستان در سال ۱۹۹۸ و «راکون سیتی» روی می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کایا اسکودلاریو» ستاره‌ی «دونده هزارتو» (دانلود فیلم Maze Runner با لینک مستقیم) در نقش «کلر ردفیلد»، «هانا جان-کامن» در نقش «جیل ولنتاین»، «رابی آمل» در نقش «کریس ردفیلد»، «تام هاپر» در نقش «البرت وسکر»، «آوان جوگیا» در نقش «لئون اس. کندی» و «نیل مک‌دونا» در نقش «ویلیام برکین» بازی خواهند کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

رابرتس که فیلم «عمق ۴۷ متری» (47 Meters Down) و دنباله‌ی آن را کارگردانی کرده در مورد این ریبوت می‌گوید: «با این فیلم، واقعاً می‌خواستم که به دنیای دو بازی ابتدایی بروم و حس وحشتی که در حین بازی برای اولین بار تجربه کردم را بازآفرینی کنم در حالی که همزمان داستانی انسانی در مورد یک شهر آمریکایی رو به زوال که برای مخاطبین امروز ملموس باشد روایت کنم.»

 

اولین جزئیات رسمی از سریال Resident Evil نت‌فلیکس

 

«رابرت کولزر» تهیه‌کننده‌ی برند «رزیدنت ایول» دوباره از سوی «کنستانتین فیلم» به عنوان تهیه‌کننده مشارکت خواهد کرد. او می‌گوید: «پس از چندین بازی ویدیویی، شش فیلم لایو-اکشن و صدها صفحه فن فیکشن، احساس کردیم که باید به سال ۱۹۹۸ بازگردیم، تا اسرار نهفته پشت دیوارهای «عمارت اسپنسر» و «راکون سیتی» را واکاوی کنیم.» اسکرین جمز متعلق به سونی پیکچرز این فیلم را در مناطق آلمانی-زبان پخش خواهد کرد، و سونی پیکچرز آن را در سایر مناطق بین‌المللی عرضه می‌کند.

شش فیلم قبلی توسط «پل دابلیو.اس. اندرسون» نوشته و کارگردانی شدند و در مجموع بیش از ۱.۲ میلیارد دلار فروختند. نت‌فلیکس نیز در حال توسعه‌ی یک سریال لایو-اکشن در دنیای «رزیدنت ایول» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۸

این خوشگل خانوم از سریال اسکین معروف شد . خیلی بچه بود اونجا و تو فصل های آخر کم کم جا افتاد و به عنوان یه دختر کاملا اووووپن که هر چیز و هر کاری ازش بر میاد معرفی شد.(این تیپ تینیجر ها الان فراوان هستند و طرفدارم دارن . هرچی جیندا تر علاقه بیشتر ) در کل بازیگر خوبی نیست البته خود اویل هم چیز قابل توجهی تو دنیای هنر نیست و نود درصد ماهیتش سرگرمی هست (ژانر ترس کلا هنری نیست و سرگرمی ست)

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۵

وقتی صنعتی سنتی رو با هم میزنی ..

نمایش اسپویل