news-background
news-background

اولین جزئیات رسمی از سریال Resident Evil نت‌فلیکس

نت‌فلیکس امروز (۲۷ آگست) تأیید کرد که در حال توسعه‌ی یک سریال لایو-اکشن برای «رزیدنت ایول» (دانلود فیلم Resident Evil با لینک مستقیم) است. «اندرو دب» یکی از نویسندگان سریال «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) شورانر سریال و «برونون هیوز» کارگردان دو اپیزود اول آن خواهد بود. فصل اول سریال در قالب هشت اپیزود ساخته خواهد شد. نت‌فلیکس علاوه بر این اولین جزئیات از داستان سریال را هم فاش و اعلام کرده که روایت در دو خط زمانی مختلف روی می‌دهد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«اندرو دب» شورانر/تهیه‌کننده‌ی اجرایی/نویسنده‌ی سریال می‌گوید: ««رزیدنت ایول» محبوب‌ترین بازی من است. به‌شدت هیجان‌زده‌ام تا فصل جدیدی از این داستان شگفت‌انگیز را بازگو کنم و اولین سریال «رزیدنت اویل» را تقدیم مشترکین نت‌فلیکس در سراسر دنیا کنم.‍ برای تمامی هواداران «رزیدنت ایول» از جمله آن‌هایی که برای اولین بار به ما می‌پیوندند، سریال با بسیاری از دوستان قدیمی کامل خواهد شد، و چیزهایی (چیزهایی تشنه‌به‌خون و مجنون) که مخاطبین هرگز ندیده‌اند.»

در خط زمانی اول، جید و بیلی وسکر خواهران چهارده ساله به شهر صنعتی راکون سیتی می‌روند و دوران نوجوانی خود را در آنجا سپری می‌کنند. اما هرچه بیشتر در این شهر می‌مانند بیشتر متوجه می‌شوند که آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و اینکه شاید پدرشان اسرار شومی در سینه داشته باشد. اسراری که شاید دنیا را به تباهی بکشاند.

در خط زمانی دوم، که در بیش از یک دهه آینده روی می‌دهد، کمتر از پانزده میلیون انسان بر روی زمین باقی مانده‌اند و بیش از شش میلیارد هیولا – انسان‌ها و جانورانی که به تی-ویروس مبتلا شده‌اند. جید که اکنون سی ساله شده، در «دنیای جدید» برای بقا تلاش می‌کند، در حالی که خاطراتش از گذشته – در مورد خواهر و پدر و خودش – دست از سرش برنمی‌دارد.

تاریخ پخش سریال «رزیدنت ایول» نت‌فلیکس در حال حاضر مشخص نیست، اما شبکه می‌گوید در قالب هشت اپیزود یک ساعته ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۵۰

والا ما که به دلمون موند یه نسخه سینمایی درست و درمون از مجموعه بازی resident evil ساخته بشه که بتونه تا حد زیادی وفاداری خودش رو به داستان بازی و المان های اصلیش حفظ بکنه با این توصیفات داستانی چشمم آب نمی خوره ولی باز امیدوارم این سریال ادای دین بیشتری به فن های این مجموعه داشته باشه

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹

اپیزود یک ساعته سخته خواهد شد. ساخته

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۳۹

اندرو دب که اینها همه سال سوپرنچرال رو زنده نگه داشت و نتفلیکس چطوری می‌خوان همکاری کنن واقعا؟ :) نتفلیکس یه فصل درست کنه دستمزد عوامل خیلی زیاد بشه، اگر حس کنه به‌قدر کافی سودده نیس، به‌راحتی کنسلش می‌کنه. ببینید سرنوشت Sabrina و I am not OK with this و BoJack Horseman و کلی سریال دیگه رو!

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۰۴

منم همینطور! مخصوصا با این داستانی که اندرو دب گفته!‌ ولی خب فکر اینکه قراره سریع کنسل بشه از الان آزارم می‌ده!

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۱۴

منم موافقم از الان میشه حدس زد که قراره کنسل شه البته من عاشق رزیدنت اویل هستم و بی صبرانه منتظر.

نمایش اسپویل