بالاخره تمومش کردم، سریال سرگرم کننده و هیجان انگیز خیلی خوبی بود و حسابی آدم رو هایپ کرد برای فصل دو
فقط حیف که باید کلی صبر کرد برای اکران فصل بعدی
۱۳۹۹ مهر ۰۶ ۰۰:۵۰
والا ما که به دلمون موند یه نسخه سینمایی درست و درمون از مجموعه بازی resident evil ساخته بشه که بتونه تا حد زیادی وفاداری خودش رو به داستان بازی و المان های اصلیش حفظ بکنه
با این توصیفات داستانی چشمم آب نمی خوره ولی باز امیدوارم این سریال ادای دین بیشتری به فن های این مجموعه داشته باشه
۱۴۰۰ آبان ۰۳ ۱۰:۵۹
بالاخره تمومش کردم، سریال سرگرم کننده و هیجان انگیز خیلی خوبی بود و حسابی آدم رو هایپ کرد برای فصل دو فقط حیف که باید کلی صبر کرد برای اکران فصل بعدی
۱۳۹۹ مهر ۰۶ ۰۰:۵۰
والا ما که به دلمون موند یه نسخه سینمایی درست و درمون از مجموعه بازی resident evil ساخته بشه که بتونه تا حد زیادی وفاداری خودش رو به داستان بازی و المان های اصلیش حفظ بکنه با این توصیفات داستانی چشمم آب نمی خوره ولی باز امیدوارم این سریال ادای دین بیشتری به فن های این مجموعه داشته باشه