news-background
news-background

«توماس جفرسون بیرد» بازیگر فیلم‌های «اسپایک لی» به قتل رسید

«توماس جفرسون بیرد» بازیگر نامزد تونی که بیشتر با نقش‌هایی که در فیلم‌های «اسپایک لی» ایفا کرده بود شناخته می‌شد، در آتلانتا به قتل رسید. جسد بی‌جان بیرد ۷۰ ساله صبح روز یکشنبه در حالی پیدا شد که محل اصابت چند گلوله در پشت او دیده می‌شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بیرد اغلب با لی همکاری می‌کرد و در هشت فیلم از جمله «کلاکرز» (دانلود فیلم Clockers با لینک مستقیم)، «سوار اتوبوس شو» (Get on the Bus)، «دختر ۶» (Girl 6)، «گول‌خورده» (Bamboozled)، «شای-رک» (Chi-Raq)، «تابستان رد هوک» (Red Hook Summer) و «خون شیرین مسیح» (Da Sweet Blood of Jesus) جلوی دوربین این فیلمساز رفت. او در اقتباس تلویزیونی نت‌فلیکس «باید داشته باشد» (She’s Gotta Have It) نیز ظاهر شد. دیگر فیلم‌های او شامل درام جنایی «منفجرش کن» (دانلود فیلم Set It Off با لینک مستقیم)، و فیلم برنده‌ی اسکار «ری» (Ray) می‌شدند.

بیرد برای اولین بار با نمایش «بلک باتم ما رینی» (Ma Rainey’s Black Bottom) در برادوی دیده شد و در مقابل «کارل گردن» و «ووپی گلدبرگ» قرار گرفت. او برای بازی در این نمایش نامزد تونی شد.

لی در صفحه‌ی اینستاگرامش به بیرد ادای احترام کرد و چندین ویدیو از او به اشتراک گذاشت و نوشت: «متأسفانه باید اعلام کنم که برادر عزیزمان «توماس جفرسون بیرد» دیشب در آتلانتا به شکل تراژیکی به قتل رسیده است.» لی اضافه می‌کند: «همگی برای خانواده‌ی او دعا می‌کنیم و به آن‌ها تسلیت می‌گوییم. خدا بیامرزدت برادر بیرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید