news-background
news-background

عذرخواهی «دیوید فینچر» از بازیگر «شبکه اجتماعی» که چهره‌ «آرمی همر» روی بدن او قرار گرفت

«جاش پنس» برای بازی در نقش یکی از برادران دوقلوی وینکلواس چندین بار تست بازیگری داد، اما در نهایت متوجه شد چهره‌ی «آرمی همر» روی بدن او قرار خواهد گرفت.

فیلم «شبکه اجتماعی» (دانلود فیلم The Social Network با لینک مستقیم) «دیوید فینچر» یک دهه قبل اکران شد و «جسی آیزنبرگ»، «اندرو گارفیلد»، «رونی مارا» و «آرمی همر» را به ستاره تبدیل کرد. این فیلم برنده‌ی اسکار می‌توانست برای «جاش پنس» هم سکوی پرتابی باشد اگر سینماروها چهره‌ی او را در فیلم می‌دیدند. همر در «شبکه‌ی اجتماعی» نقش کامرون و تایلر وینکلواس را بازی می‌کند، اما او تنها برای بازی در نقش یکی از دوقلوها جلوی دوربین رفته است. پنس در نقش یکی از برادران ظاهر شد و فینچر با استفاده از جلوه‌های ویژه چهره‌ی همر را روی بدن پنس قرار داد. پنس در مصاحبه با «هافینگتن‌پست» نگاهی انداخته به این نقش. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پنس می‌گوید: «در واقع مثل بازی در حالت موشن کپچر بود، این روزها بازی‌هایی چون این را در این رده قرار می‌دهند. اما در آن زمان هنوز می‌گفتند: «این چه نقشی است؟ چگونه باید آن را تعریف کرد؟» مطبوعات می‌گفتند: «پس شما بدل‌کارید. بدل‌کار.»»

اما حقیقت این است که پنس به عنوان یک بدلکار استخدام نشده بود. او در این مصاحبه یادآور می‌شود که چندین هفته برای بازی در نقش یکی از وینکلواس‌ها تست بازیگری می‌داده و این بدان معناست که بخش‌های زیادی از فیلمنامه‌ی «آرون سورکین» را خوانده و مربی بدنسازی استخدام کرده است. پنس تا اولین روزهای فیلمبرداری نمی‌دانست که قرار است تنها از بدن او استفاده شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پنس به یاد می‌آورد: «در آن زمان به من و ایجنتم گفتند که از نوعی تکنولوژی استفاده خواهند کرد، و این احتمال بسیار بالاست که ما شما را در فیلم نبینیم. گفتم: «چه؟»» پنس می‌گوید فینچر در کمال احترام این مسئله را به آگاهی او رسانده است: «در مکالمه‌ای که به یاد می‌آورم [فینچر] گفت: «متأسفم که باید از تو بخواهم این کار را انجام دهی. احتمالاً بازیگران زیادی حاضر نیستند که این نقش‌ها را بازی کنند، اما من شما را به عنوان یکی از بازیگران نقش‌های اصلی ذکر می‌کنم. با شما مثل یکی از بازیگران نقش‌های اصلی رفتار می‌کنم. اما در نهایت، باید چنین شخصیتی خلق کنید. لازم است که هر دو شخصیت را بشناسید و لازم است که چنین هویتی به شخصیت ببخشید. هیچ‌کس متوجه نخواهد شد، زیرا به همین خوبی است.»

پنس که نمی‌خواست فرصت همکاری با کارگردانی چون فینچر را از دست بدهد، موافقت کرد بدل شخصیت همر باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید